הודעה לעיתונות

הבורסה מתאימה עצמה ליישום התכנית האסטרטגית: יגאל ברקת מונה לסמנכ"ל שיווק

הנהלת הבורסה לניירות ערך ממשיכה ביישום התכנית האסטרטגית ולראשונה בתולדותיה מצרפת להנהלתה סמנכ"ל שיווק. לתפקיד מונה יגאל ברקת.

ברקת שימש בשנים האחרונות במגוון תפקידי שיווק בכירים, בארגונים גדולים בארץ, בהם הוביל תהליכי שיווקיים מורכבים. בתפקידו האחרון היה סמנכ"ל שיווק ב"פרטנר", קודם לכן סמנכ"ל שיווק ומכירות (שוק פרטי) בישראכרט, ולפני כן בתפקידי מנהל אגף שיווק ב"בזק" וב"013 ברק".

סמנכ"ל השיווק ירכז את פיתוח המוצרים החדשים, פתיחת הבורסה לשווקים חדשים והגדלת הפעילות השיווקית בגזרות שונות שהבורסה פועלת בהן. את נושאי התדמית והתקשורת בארגון תרכז עדית יערון, אשר מונתה למנהלת התקשורת התאגידית.

"התכנית האסטרטגית של הבורסה שמה דגש רב על יציאה אל הלקוחות ופיתוח מקורות הכנסה נוספים וחדשים, ומעמידה בפני הנהלת הבורסה אתגרים גדולים" מסר יוסי ביינארט, מנכ"ל הבורסה. "על מנת לעמוד ביעדים אלה נדרש לבנות מערך שיווק ממוקד לקוח, אשר יפעל אל מול מגזרים שונים וחדשים ותחומי פעילות שהבורסה לא היתה פעילה בהם, כמו מתן שירותים לחברות פרטיות. אני בטוח כי ניסיונו של יגאל וכישוריו יאפשרו לו להוביל מהלכים אלה. "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הבורסה לניירות ערך.