מוסקיטר צילום יח"צ
מוסקיטר צילום יח"צ
שאול אבידוב צילום יח"צ
שאול אבידוב צילום יח"צ
הודעה לעיתונות

אפליקציית Musketeer - כל הבטחון שאתם צריכים כדי לטייל בחו"ל

עם הנחיתה בחו"ל, אפליקציית Musketeer מזהה את המדינה שאליה הגעתם ומכניסה אל רשימת הטלפונים לשעת חירום את שירותי ההצלה של אותה מדינה * וגם: מה קורה אם מישהו מהקבוצה הולך לפתע לאיבוד?

נסיעה לחו"ל היא ברוב הגדול של המקרים חוויה משפחתית נהדרת, שהולכת איתנו חודשים רבים אחרי ששבנו ארצה. אבל גם אירוע משמח כזה מתחיל בהכנות למקרה ש... חלילה וחס משהו ישתבש.

לאחרונה גילו יותר ויותר ישראלים את האפשרויות שמציע היישומון (אפליקציה) מוסקיטר Musketeer ליוצאים לחוץ לארץ. לצד ביטוח רפואי וביטוח מטען, מטיילים ישראלים רבים התרגלו להוריד בחינם את היישומון ובכך דואגים לעצמם ולמשפחתם לראש שקט.

שני אירועים אשר עלולים להתרחש בחו"ל מקבלים מענה מהיר ופשוט ביישומון מוסקיטר.

הראשון: מה קורה אם חלילה מישהו הלך לאיבוד במסגרת טיול משפחות או במסגרת טיול קבוצתי? מוסקיטר הוא יישומון חינמי, אשר ניתן להוריד בשדה התעופה ממש לפני הטיסה לחו"ל. כל חברי הקבוצה או המשפחה נמצאים על רשת ביטחון חברתית אחת ובכך מוודאים שאם מישהו מהם נעלם ואינו יודע להסביר היכן הוא נמצא, לחיצה אחת על מסך הסמארטפון מעלה מפה אצל כל יתר המשתתפים ואצל המדריך עם המיקום המדוייק של הבן האובד.

המענה השני והחשוב לא פחות הוא חיבור מיידי אל שירותי ההצלה בכל מדינה ומדינה. היישומון מוסקיטר מזהה את המדינה שבה נחתתם ומיד מכניס אל רשימת הטלפונים לשעת חירום את שירותי ההצלה של אותה מדינה. לחיצה על הסמארטפון במקרה חירום (תאונה חמורה, אירוע רפואי קשה שאינו מאפשר לכם לזוז, שוד אכזרי, אונס וכו') מיד מגיעה אל שירותי החירום של אותה מדינה.

איך עובד הרעיון של Musketeer?
קריאת הקרב של המוסקיטרים 'כולם בשביל אחד' היא שנתנה לאפליקציה את שמה. זו תמצית הרעיון שמאחורי האפליקציה.
אונס של שתי צעירות באזור הומה אדם בצפון - שיכנע איש עסקים מעמק הסיליקון ומח"ט שריון במילואים למצוא בדחיפות פתרון, שיאפשר למי שנמצא במצוקה להזעיק, בתוך שניות, את כל מי שמחזיקים טלפון סלולארי בסביבה. כך באה לעולם אפליקציית 'מוסקיטר' (Musketeer) שבתוך מספר חודשים, צברה פופלאריות רבה בעיקר אצל הורים שרוצים לוודא כי לילדיהם יש דרך קצרה ובטוחה לקבל כל סיוע אפשרי.
האפליקציה מוכיחה את עצמה גם במקרה של חולים כרוניים, אנשים מבוגרים, ספורטאים, מי שיוצאים לבד לחו"ל ועוד.
מוסקיטרMusketeer היא אפליקציה מצילת חיים, רשת ביטחון חברתית המסייעת בעיתות מצוקה. בכל מקום בעולם, האפליקציה מזעיקה בשעת חירום את כל ה'מוסקטרים' הנמצאים בטווח של עד קילומטר אחד מאותו אירוע. 'מוסקיטר' מספקת מיקום מדוייק של מי שהפעיל את לחצן המצוקה וחוסכת את הצורך בהסברים ארוכים והנחיות הגעה. כל קריאת מצוקה כבר מאופיינת עם הבעיה שממנה סובל מי שביקש להסתייע בלחצן המצוקה של מוסקיטר (תקיפה, שריפה, בעיה רפואית וכו'). נתונים אלה מאפשרים להזעיק מיידית כוחות הצלה על פי הנדרש.
על מנת לעבות את מערך הסיוע שמציעה האפליקציה – התקשרו אנשי מוסקיטר עם גופי סיוע שונים ומוקדי חירום של רשויות מקומיות ועוד.

לפרטים נוספים: https://www.getmusketeer.com/home_hebrew/
Http://www.deeplink.me/getmusketeer.com

ניתן לראיין בנושא את המייסד וסמנכ"ל מוסקיטר, שאול אבידוב.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- עמי כברי תהודה ויחסי ציבור.