הודעה לעיתונות

צור גולדין ינאם היום בכנס בוושינגטון ויקרא לקהילייה הבינ"ל: מנעו את שיקומה של עזה, עד אשר יחזיר חמאס את גופותיהם של הדר

האוונגליסטי CUFI, בפני אלפי משתתפים, חברי סנאט, קונגרס ומובילי דעה:
קורא לקהילייה הבינלאומית למנוע את שיקומה של עזה, עד אשר יחזיר חמאס את גופותיהם של הדר ושל אורון שאול ז"ל.
"באתי לבקש את עזרתכם כדי להחזיר את אחי התאום הביתה. המשא ומתן הקרוב הוא הזדמנות לשנות מדיניות של 30 שנה של חולשה בהתמודדות עם סוגיית החטיפה. עלינו לגרום ביחד לאויב להפסיק להאמין בשיטתו"

היום (שני) יקיים הארגון הנוצרי-אוונגליסטי, תומך ישראל "נוצרים מאוחדים למען ישראל (Christians United for Israel) את הכנס השנתי של הארגון, זו השנה העשירית, במעמד אלפי משתתפים, ביניהם חברי קונגרס, מובילי דעה ומשפיעים.

הכנס, המתקיים בוושינגטון הבירה, יארח השנה גם את אחיו התאום של הדר גולדין ז"ל, צור, אשר יפנה אל מנהיגי העולם ומדינת ישראל וידרוש חד משמעית: למנוע את שיקומה של עזה באופן מוחלט, עד אשר יוחזרו גופותיהם של הדר ושל אורון שאול ז"ל.

"באתי להחזיר את אחי התאום הביתה", יאמר צור לאלפי הנוכחים. "אני קורא למנהיגי העולם למנוע כל צעד לשיקום עזה, עד אשר תוחזר גופתו של אחי ז"ל. הגיע הזמן שאנו, בני העולם החופשי, נקבע את הכללים לחמאס ונפסיק לשחק לידיו. המשא ומתן הקרוב הוא הזדמנות לשנות מדיניות בת 30 שנה, של חולשה בהתמודדות עם סוגיית החטיפות, כלי הנשק המנצח במלחמה הפסיכולוגית של חמאס וחיזבאללה נגד ישראל. זה הזמן לגרום לאויב להפסיק להאמין בשיטתו, זו ההזדמנות להביא לשינוי שנובע מעמדת כוח, צדק ומוסר, שינוי במסגרתו אנו קובעים לחמאס את הכללים ולא שבויים בקונספציה המשחקת לידי חמאס.

CUFI הוא הארגון הנוצרי-אוונגליסטי הגדול ביותר בארה"ב, והוא מונה קרוב ל-2 מיליון חברים. זה הארגון היחיד שפנה ישירות לקונגרס במהלך מבצע "צוק איתן", תמך בעמדת ישראל והתנגד להפסקת האש. במהלך האירוע ישודר נאומו של ראש הממשלה בפני באי הוועידה, כ-5000 במספר.

צור גולדין ינאם בשעה 14:45, שעון ארה"ב, 21:45, שעון ישראל.

האירוע יתקיים באולם ה-Washington D.C Convention Center וישודר ב-Streaming מרשת ה-CNN.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- You Name It יחסי ציבור.