לוגו - פורטל הטורבו העסקי
לוגו - פורטל הטורבו העסקי
הודעה לעיתונות

חדש בישראל: פורטל ראשון מסוגו לקידום עסקים קטנים ובינוניים - www.bturbo.co.il

חדש בישראל: פורטל ראשון מסוגו לקידום עסקים קטנים ובינוניים

הטורבו העסקי, פלטפורמה אינטראקטיבית מתקדמת, המעניקה לבעלי עסקים מידע רב וחיבור למאות יועצים במגוון תחומים: כספים, מיסוי, שיווק, מכירות, ניהול, משאבי אנוש, טכנולוגיה ונדל"ן

הטורבו העסקי (www.bturbo.co.il) הוא הפורטל הראשון מסוגו בארץ, המחבר בין 500,000 העסקים בישראל לבין מאות יועצים ומומחים במגוון תחומים, העוסקים בסוגיות עמן נאלצים בעלי העסקים להתמודד ביום יום. המטרה היא לסייע להם באותן התמודדויות ולהצעיד את העסק שלהם במעבר מהישרדות – לצמיחה ולהצלחה.
בעלי העסקים הקטנים והבינוניים יכולים למצוא בטורבו העסקי אלפי עצות, טיפים ומאמרים, הנכתבים מדי יום ע"י מאות מומחים ויועצים בתחומים שונים כגון: כספים ומיסוי, ביטוח ופנסיה, ניהול ויזמות, טכנולוגיה, מכירות ושיווק, היבטים משפטיים ומשאבי אנוש. בנוסף, יוכלו הגולשים - בעלי העסקים ומנהליהם - להיעזר במומחים ולתקשר איתם בפנייה ישירה בכתב, בשיחת טלפון או בווידאו-צ'ט שייפתח בקרוב, ולקבל מענה לכל בעיה שמטרידה אותם.
יאיר כחל, מייסד פורטל 'הטורבו העסקי': "הרעיון להקמת הטורבו העסקי, נולד מהרצון לספק פתרון בזמן אמת לעסקים הקטנים והבינוניים בארץ, כדי לעזור להם להתמודד עם בעיות דחופות ומפתיעות, הצצות מעת לעת כחלק מההתנהלות של עסקים קטנים ובינוניים בארץ. אני רואה בכך שליחות לסייע להציל אלפי עסקים שנמצאים בקשיים, במשברים ובסכנת סגירה מדי שנה, ולעזור להם להצליח".

המספרים כיום עגומים ומדאיגים: כ- 80% מהעסקים בישראל נסגרים תוך 5 שנים מיום הקמתם, בעיקר בגלל קשיי ניהול ובעיות מימון. כך למשל ב-2013 הוקמו כ-44,000 עסקים חדשים בשראל ונסגרו כ-41,000.
כחל: "רוב בעלי העסקים נמצאים במצב של 'כיבוי שריפות' מתמיד ולא של פעילות מתוכננת ומסודרת. תשלום מלקוחות שלא מגיע בזמן, פריצה לעסק, עובד חולה או איום משפטי, יכולים להרוס עסק קטן - בזמן קצר. עד היום לא היה מענה למצב הזה, ולא היה מאגר מידע וייעוץ לפתרון הבעיות הבוערות של העסקים. כך למשל, יועץ עסקי שמלווה עסק, לא זמין לסייע לו 24/7 ולא יודע לפתור את כל סוגי הבעיות. לכן, רק פתרון אינטרנטי המשלב מומחים מגוונים, יכול לתת מענה אמיתי לעסקים שצריכים פתרונות בזמן אמת.
"אני בטוח שהפורטל החדש מהווה בשורה משמעותית עבור העסקים הקטנים בישראל. התגובות שאנחנו מקבלים לגביו, גם מבעלי עסקים וגם מהחברות הגדולות במשק - מצוינות וזה מעודד מאוד".
בימים אלו, החלה ההשקה הרשמית של הפורטל במטרה לחשוף אותו לכמה שיותר עסקים קטנים בישראל ולהביא להם את הבשורה שאפשר לקבל סיוע ומידע חינמי ולהצליח, גם כעסק קטן או בינוני.
כחל: "הגיעה העת לשנות את המצב העגום והקשה של העסקים הקטנים בישראל, ולהעניק להם הזדמנות שווה ואמיתית לקיים את עצמם במצב של צמיחה ושגשוג ולא במצב של הישרדות. בהמשך, אנחנו מתכוונים להציג יכולות טכנולוגיות ועולמות תוכן נוספים, כדי לתת מענה מקיף וכולל לבעלי העסקים וליזמים בישראל. הפורטל יהווה גם מדיה שיווקית חדשנית וראשונה מסוגה עבור החברות הגדולות – בנקים, כרטיסי אשראי, תקשורת סלולרית, ביטוח, מימון, נדל"ן עסקי ועוד – מול עולם העסקים הקטנים".
היזם, יאיר כחל (48), בעברו עיתונאי בתקשורת הכתובה והמשודרת, וב-15 השנים האחרונות בעלים של משרד יחסי ציבור וייעוץ אסטרטגי ושיווקי הנושא את שמו. בשנים אלו ייעץ לאלפי עסקים, גדולים וקטנים, ולמד מקרוב את הקשיים אותם הם חווים, רק כדי להבין שהפתרונות הניתנים כיום אינם מספיקים, ויש צורך בפתרון שנותן מענה בזמן אמת.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- יאיר כחל מיצוב תקשורתי ולובינג.