לוגו
לוגו
הודעה לעיתונות

חברת היזמות והייעוץ העסקי "טרגו" משיקה מחלקת גיוסי הון לסטארטאפים טכנולוגים

חברת טרגו יזמות ויעוץ עסקי הוקמה בשנת 2010 במטרה לסייע ליזמים וחברות סטרטאפ פעילות בתהליכי תכנון, מימון ומסחור טכנולוגיות.

בימים אלא משיקה חברת "טרגו" מחלקה שתתמחה בגיוסי הון עבור סטארטאפים טכנולוגיים. לדברי אנטון רובינשטיין המנכ"ל "על מנת שנמשיך ונמצב את עצמנו כחברת ייעוץ מובילה בתעשיית הסטארטאפים בישראל אנו מאמינים שצריך לתת מענה כולל ללקוח הן ברמת התכנון והן ברמת המימון. בתעשייה זו התוכנית העסקית בדרך כלל משמשת את החברה לגיוס הון או חוב ולכן החלטנו להרחיב את סל הפתרונות שאנו מציעים ללקוחותינו על ידי הרחבת המחלקה המטפלת בנושא של גיוסי הון".

"לחברת טרגו נגישות למגוון רחב של מקורות מימון, מה שמאפשר לה להתאים את המקור המימון ותמהיל מימוני לצרכי הלקוח" מסביר רובינשטיין. "אנו פועלים להשגת מימון נדרש מול הגופים המרכזיים והמובילים במשק כגון: משקיעים, קרנות הון סיכון, חממות טכנולוגיות, בנקים מסחריים, קרנות סיוע ממשלתיות, המדען הראשי וקרנות ייעודיות ליזמים".

חברת טרגו הוקמה כחברת בוטיק המתמקדת בייעוץ, ליווי עסקי ומתן שירותים מקיפים ליזמים ובעלי חברות עם הניסיון העשיר בתחום הייעוץ, שואפת החברה להגדיל את המכירות ואת הרווחיות עבור לקוחותיה, ומסייעים לחברות SME להשיג את היעדים העסקיים שלהם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אורין תקשורת דוברות ויחסי ציבור.