קרש הפשרה סלייסר מבית כרמל דיירקט להשיג בכרמל דיירקט או באתר האינטרנט צילום אסף אמברם מחיר 250 שקלים במקום  300 שקלים
קרש הפשרה סלייסר מבית כרמל דיירקט להשיג בכרמל דיירקט או באתר האינטרנט צילום אסף אמברם מחיר 250 שקלים במקום 300 שקלים
קרש הפשרה סלייסר מבית כרמל דיירקט להשיג בכרמל דיירקט או באתר האינטרנט צילום אסף אמברם מחיר 250 שקלים במקום  300 שקלים
קרש הפשרה סלייסר מבית כרמל דיירקט להשיג בכרמל דיירקט או באתר האינטרנט צילום אסף אמברם מחיר 250 שקלים במקום 300 שקלים
הודעה לעיתונות

חדש על המדף 'כרמל דיירקט' משיקה מוצר נוסף תחת המותג 'SLICER' (סלייסר): Defrosting board

משטח הפשרה לכל סוגי המזון המתאים גם לחיתוך ירקות

_________________________________________________________________________

חברת 'כרמל דיירקט', המייבאת ומשווקת בישראל מגוון מותגים מובילים בתחום גרילי גז, כלי הבית, אביזרי בישול, ריהוט הגן ועוד, משיקה מוצר נוסף תחת המותג SLICER (סלייסר): משטח הפשרה לכל סוגי המזון המשמש גם כקרש לחיתוך ירקות - SLICER Defrosting board.

קרש ההפשרה הוא משטח ייחודי להפשרה מהירה העשוי מחומר PTFE, שילוב של סגסוגת וטפלון. חומרים אלה מאפשרים לקרש לשאוף ולהיות כל הזמן בטמפ' החדר. היות והקרש עומד על רגליות, ומופרד מהדלפק עליו הוא מונח, החום או הקור מתפזרים מהר יותר וההפשרה מתבצעת במהירות של עד פי 10 לעומת כל משטח אחר כמו עץ, פלסטיק ואפילו שיש. ניתן גם לצנן משקאות חמים בעזרת הקרש, לקחת כוס תה חם , להניח על הקרש והמשקה יגיע לטמפ' הלגימה הרצויה במהירות.

קרש ההפשרה עומד על רגליות סיליקון יציבות, הנצמדות למשטח העבודה ומאפשרות עבודה במטבח באופן בטיחותי ונוח. אל קרש ההפשרה ניתן לחבר בקלות 3 משטחי חיתוך צבעוניים, המגיעים יחד עם המוצר. משטחי החיתוך עשויים פוליפרופילן ומתאימים לחיתוך ירקות, בשר, דגים ועוד, קלים לשטיפה ונוחים לשימוש.

לדברי הדס שמר וולקוביץ' מנהלת השיווק בחברת 'כרמל דיירקט', "אנו שמחים להשיק בישראל מוצר נוסף מבית המותג המוביל 'סלייסר' המציע חידוש נוסף למטבח. לדבריה, כמו כל סדרת מוצרי סלייסר, גם משטח ההפשרה פונה לקהל האוהב להתנסות במוצרים חדשים בעלי פטנטים ייחודים במטרה לייעל ולשפר את זמן העבודה במטבח".

מארז קרש ההפשרה כולל:

- קרש הפשרה
- משטח חיתוך ירוק
- משטח חיתוך צהוב
- משטח חיתוך אדום

מחיר השקה: 250 שקלים במקום 300 (אחריות לשנה)

בתוקף עד 31.8.2015 ו/או עד גמר המלאי

להשיג באולם התצוגה של היבואן 'כרמל דיירקט'
או לבירור החנות הקרובה: 1-700-700-642

****
חברת 'כרמל דיירקט', מייבאת ומשווקת בישראל באופן בלעדי, גרילים, כלי בית, אביזרי בישול, ריהוט גן ועוד, ממיטב המותגים והיצרנים בעולם. בין המותגים שמייבאת החברה:
גרילי גז: GRANDHALL (המציע עוצמות חום גבוהות במיוחד) NAPOLEON (המציע גרילי גז עשויים מיציקות אלומיניום, נירוסטה איכותית וטכנולוגיות מתקדמות), GRILL CEASER (גרילי גז מודולאריים למטבחי חוץ).
SLICER: סלייסר (קוצץ ירקות רב תכליתי), 'מאסטר סלייסר', 'ספירל סלייסר' ועוד. BAMIX (בלנדר המוט הטוב בעולם), PENSOFAL (מותג סירים ומחבתות ביוקרמיים, פטנט רשום), HARTMAN (ריהוט גן וחצר) ו- TRAMONTINA (מותג סכינים מברזיל)

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נטע שריקי יעוץ תקשורתי ויחסי ציבור.