הגרלת חופשה קולינארית זוגית בפריז
הגרלת חופשה קולינארית זוגית בפריז
הודעה לעיתונות

sodexo הבינלאומית משיקה אפליקציה חדשה המאפשרת תשלום בסמארטפון והגרלת חופשה קולינארית זוגית בפריז

חברת Sodexo Benefits & Rewards Services משיקה בימים אלה את אפליקציית MySodexo, המאפשרת ללקוחות החברה להזמין משלוח למשרד, לאתר מסעדות על פי מיקום, לצפות בהנחות ולשלם במעל 4,000 מסעדות בכל רחבי הארץ באמצעות יישומון Sodexo Pay שבאפליקציה, כך שבאפשרות לקוחות החברה ליהנות מחופש מוחלט, ולצאת לארוחת הצהריים היומית או לבילויים בערב ללא הכרטיס עצמו.

חברת Sodexo הבינלאומית צברה בשנים האחרונות מומחיות בשירותי איכות חיים לארגונים ומוסדות ציבור בתחומים רבים, וכחלק מהתמחותה מפעילה החברה אקדמיה הכוללת גופי מחקר הבוחנים ללא הרף את תחום איכות החיים במקום העבודה ומחוצה לו, ואת האיזון בין העבודה לחיים האישיים - סוגיה בוערת בעידן המודרני. התובנות מהמחקרים ומהניסיון רב השנים, הוטמעו באפליקציה לטובת מחזיקי הכרטיס, לקוחות החברה.

עם השקת האפליקציה עלה לאויר הסרטון: למה להישאר רעבים? המאפשר הצצה הומוריסטית על כל מה שקורה במשרד כשהרעב גובר, ובנוסף, כל משתמשי האפליקציה בין התאריכים 15-31 ליולי, ישתתפו בהגרלת חופשה זוגית של 3 לילות בפריז, הכוללת טיסות הלוך חזור, חדר זוגי במלון, ושני סיורים קולינריים אשר יועברו על ידי שרון היינריך, קונדיטורית, המתגוררת בפריז מעל 4 שנים, וחוקרת בה את תחום הפטיסרי והשוקולטרי.

נטע הרשקוביץ-מאיר, מנהלת השיווק ב Sodexo Benefits & Rewards Services Israel: "בעידן הדיגיטל המשתנה ללא הרף, אפליקציית MySodexo מאפשרת למשתמש לנהל בדיוק את האופן בו הוא מעוניין ליהנות מארוחת הצהריים שלו, מההטבות הבלעדיות שאנו מציעים לו בערבים ובסופ"ש, ומתשלום און ליין באמצעות האפליקציה. אנו שמחים לקחת חלק במגמה המתרחבת בה העובד נמצא במרכז, והאפליקציה היא הצעד הראשון ממכלול תכונות דיגיטליות מתקדמות שיעודכנו בחברה עבור המשתמשים בשנה הקרובה"

אודות סודקסו:

חברת Sodexo היא החברה הבינלאומית הגדולה ביותר לשירותים משפרי איכות חיים לעסקים, ושותפה אסטרטגית לארגונים ומוסדות אשר שמים בראש מעייניהם את ביצועי הארגון ורווחת העובדים. לחברה שנוסדה בצרפת ב-1966 על ידי פייר בלון, כ-428,000 עובדים (המעסיקה ה-18 בגודלה בעולם) העוסקים ב-100 מקצועות שונים ב-80 מדינות. החברה פועלת בישראל בתחום ההטבות והתמריצים - Benefits&Rewards Services (לשעבר חברת סיבוס) ובתחום השירותים באתרים עסקיים - On-Site Services (לשעבר חברת "שפע"). החברה פיתחה יחד עם הOECD את מדד Better Life Index אשר בוחן את איכות החיים במדינות שונות בעולם.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- לדעת קהל | PR & Social Strategy.