Jordan, מותג מברשות השיניים הסקנדינבי המוביל הוותיק בעולם מציע את Step by step  - סדרת מברשות שיניים מעוצבת
Jordan, מותג מברשות השיניים הסקנדינבי המוביל הוותיק בעולם מציע את Step by step - סדרת מברשות שיניים מעוצבת
Jordan, מותג מברשות השיניים הסקנדינבי המוביל הוותיק בעולם
Jordan, מותג מברשות השיניים הסקנדינבי המוביל הוותיק בעולם
הודעה לעיתונות

Step by step - סדרת מברשות שיניים מעוצבת ומותאמת לתינוקות וילדים

לקראת שנת הלימודים הקרובה, Jordan, מותג מברשות השיניים הסקנדינבי המוביל הוותיק בעולם מציע את Step by step - סדרת מברשות שיניים מעוצבת
ומותאמת לתינוקות וילדים

לקראת החזרה לבתי הספר והגנים, מותג המברשות הסקנדינבי הוותיק בעולם, Jordan המוביל את תחום היגיינת הפה בסקנדינביה מציע את סדרת Step by step, מברשות שיניים לתינוקות וילדים המתאימות לשלבי ההתפתחות השונים של הילד כגון גודל השיניים, מוטוריקה וקוגניציה. המברשות שבסדרה בעלות ידיות נוחות ומותאמות לאחיזה של הילדים ואיורים צבעוניים ומשעשעים מעודדים צחצוח ממושך יותר.

סדרת מברשות לפעוטות בגילאי 0-2: המברשות שבסדרה זו, מותאמות במיוחד לשיניים ולחניכיים עדינים ומתאפיינות בראש מעוגל וסיבים רכים במיוחד. תכונה ייחודית ובלעדית למוצר זה היא ידית אחיזה ארגונומית המשמשת גם כנשכן.סימון מיוחד על הסיבים מסייע להורים להתאים ולשלוט בכמות משחת השיניים.

סדרת מברשות לילדים בגילאי 3-5: מברשת שיניים זו, בעלת ראש קטן, אליפטי וסיבים רכים לצחצוח עדין במיוחד. קצה מוגבה מסיע בניקוי חריצי השיניים הטוחנות שרק בקעו ובנוסף, ידית עם דמויות ידידותיות המעודדת את משך הצחצוח בקרב הילדים. למברשת סימון מיוחד על הסיבים המסייע לקבוע את כמות משחת השיניים הנחוצה.

סדרת מברשות לילדים בגילאי 6-9: סדרת מברשות זו, מתאימה לשלב הביניים – בין שיני החלב הראשונות לבין השיניים הקבועות וצמיחת השיניים הטוחנות. למברשת שני אזורים מוגבהים המאפשרים ניקוי יסודי של המקומות הקשים לגישה. ראש המברשת אליפטי וקטן וסיביו רכים ועדינים.

סדרת מברשת שיניים המיועדת לילדים בגילאי 8-12: למברשות שבסדרה זו, מנגנון משוב ייחודי המתרגל את הילד לאחיזה נכונה. המברשות מתכופפת בהדרגה תחת לחץ רב מדי על מנת לתרגל את הילדים לצחצוח עדין ולא חזק במיוחד כבר מהגיל הצעיר. המברשות בעלות ראש אליפטי ,קטן המאפשר גישה נוחה גם לשיניים האחוריות. הסיבים הרכים המלוטשים בקצותיהם למגע עדין לשיניים ולחניכיים של הילדים ועם ידית המברשת עוצבה במיוחד כך שתתאים לאחיזה של ילדים ובני נוער.

טווח מחירים מומלץ לצרכן ליחידה: 10-14 ₪
מארז זוגות: 20 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- פרו אסטרטגיה.