מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 29/07/2015 10:25
נושא: טכנולוגיה והייטק
זיו אברמוביץ'
זיו אברמוביץ'
הודעה לעיתונות

קבוצת אמן משיקה את פתרון B2B המאפשר קבלת מידע פנסיוני מלא מהמסלקה

המוצר החדש נשען על מערכת ForB של אמן להתממשקות למסלקה הפנסיונית

קבוצת אמן השיקה בימים אלו מוצר משלים לפתרון ForB שלה שפועל כבר בהצלחה בגופים הפיננסים המובילים בשוק. בהתבססו על יכולות ההתממשקות למסלקה הפנסיונית של ה-ForB מערכת ה-B2B של אמן מאפשר שליחת בקשה לקבלת מידע פנסיוני מלא, תוך זמן קצר באופן מקוון. חברת הביטוח מנורה מבטחים כבר בחרה להטמיע את הפתרון בהצלחה.

עם הקמת המסלקה הפנסיונית, גופים רבים פועלים כדי למנף את התשתית לטובת שיפור הביצועים העסקיים של החברה. במקביל החל מינואר 2016 מחייב הרגולטור את כל הגופים הפיננסים לאפשר פנייה למסלקה הפנסיונית לקבלת תמונה כוללת של המידע הפנסיוני.

מטרת מערכת B2B החדשה שמשיקה קבוצת אמן היא לאפשר לאנשי הייעוץ הפנסיוני בגופים הפיננסים השונים לאפשר שירות ללקוחותיהם של מידע על המוצרים שלהם לטובת ממשקים מול מערכות המידע התומכות ייעוץ בהמשך, ולהציע להם פתרון פיננסי כולל מתוך מטרה לשמר אותם כלקוחות.

באמצעות B2B של אמן יכולים הגופים ליצור בקשה מרוכזת, המועברת על ידי העמית דרך אתר האינטרנט, או באמצעות מערכת ייעוץ, הנשלחת אל כלל הגופים המנהלים חסכונות פנסיה במדינת ישראל, אשר מחויבים בהעברת המידע תוך 3 ימי עסקים. כחלק מבקשת המידע מועבר גם "אימות" המאשר שקיים ייפוי כוח בתוקף, לבקשת הנתונים בשם הלקוח.

המידע המתקבל מהמסלקה הפנסיונית מכיל את רשימת כל המוצרים הפנסיונים שיש לחוסך, הפעילים ואלו שאינם פעילים, תוך פירוט מלוא הנתונים בכל מוצר: סכומים צבורים, הפקדות חודשיות, דמי ניהול, כיסויים ביטוחים ועוד.

על פי זיו אברמוביץ', מנהל חטיבת היישומים הפיננסים בקבוצת אמן: "מוצר B2B החדש שלנו מהווה שלב נוסף בשיפור הקשר שלנו עם המסלקה הפנסיונית, לטובת כלל הגופים הפיננסים בישראל. המוצר החדש יאפשר לגופים השונים לעמוד בכללי הרגולציה לגבי מתן דיווחים מאוחדים ביתר קלות, כך שישפר את השירות לעמיתי הארגון ויחסוך בזמן וכסף".

"מאחר והמוצר החדש מבוסס על יכולות ההתממשקות למסלקה של ה-ForB שלנו, יש באפשרותנו להציג יכולות גבוהות כבר מהשלב הראשוני. עם מוצר זו אנו יכולים לספק פתרון אמין ויציב לתמיכה ולניהול של תהליכים עסקיים הנדרשים בעבודה עם כמות נתונים, מידעים וממשקים מרובים," מסכם אברמוביץ'.

אודות קבוצת אמן
קבוצת אמן היא חברת ה-IT מהמובילות והגדולות ביותר בישראל ובין חברות ה-IT הוותיקות בארץ. הקבוצה מעסיקה מעל ל-1000 מקצועני IT בתחומים שונים ומציעה ללקוחותיה עולם מלא של פתרונות ומוצרים מתקדמים בתחום מערכות מידע וטכנולוגיות בעולמות תוכן של תשתיות, פיתוח תוכנה ויישומים ומיקור חוץ. הקבוצה מתמחה במתן פתרונות בתחומים שונים, ביניהם: אינטגרציה ואיכות נתונים, וירטואליזציה, אבטחת מידע, סייבר, שליטה ובקרה, פיתוח תוכנה, ניהול ידע, הנדסת אנוש בתוכנה (UX), WMS, BI, סמיקונדקטורס ועוד. הקבוצה מייצגת בארץ חברות בינלאומיות מובילות בתחומן, ביניהן: Citrix, Informatica, Palo Alto Networks, Good Technology, FireEye, Solera Networks, BackBase ועוד, והיא שותפה בכירה של חברות טכנולוגיה מובילות כמוHP ומיקרוסופט. הקבוצה מספקת גם פתרונות מיקור חוץ במודלים שונים אשר חלקם ייחודים בישראל. לחברה משרדים ראשיים בישראל וחברות בנות בארץ ובמזרח אירופה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.