הודעה לעיתונות

מוזיאון ישראל מביא את תאטרון הילדים של אורנה פורת לירושלים

המוזיאון ישיק ביום רביעי הבא סדרה מיוחדת של הצגות ילדים מבית היוצר של תאטרון אורנה פורת. בכל שבוע תעלה הצגה אחרת והכרטיס כולל גם כניסה וסיור חופשי במוזיאון. ההורים והילדים יוכלו ליהנות מההצגות המיוחדות לצד תערוכת יומולדת שמשכה כבר עשרות אלפי ילדים מאז פתיחתה לפני כ-3 חודשים.

מוזיאון ישראל שפותח את שעריו לכל אורך חודש אוגוסט בחינם לילדים משיק אטרקציה נוספת כדי להעשיר את החוויה של תושבי ירושלים והסביבה – הצגות הילדים של תאטרון אורנה פורת. בכל יום רביעי בחודש אוגוסט יעלה התאטרון בשיתוף עם המוזיאון הצגת ילדים שונה שמשלבת משחק ותפאורה מושקעים עם מסרים חינוכיים.
בזמן שהילדים נהנים מכניסה חופשית למוזיאון בחודש אוגוסט, גם ההורים שרוכשים כרטיסים להצגות יוכלו ליהנות מסיור חופשי במוזיאון ובתערוכות הילדים המיוחדות ובראשן תערוכת יומולדת המוקדשת כל כולה ליום הכי מיוחד בשנה. בכך למעשה מעשיר המוזיאון את החוויה התרבותית לה זוכים ילדים מירושלים ומהסביבה בחודשי הקיץ.
5.8.15 מוצארט הקטן – בגיל 5 מלחין מוצארט את היצירה הראשונה שלו. לאביו יש תכניות גדולות עבורו אבל יותר מכל, מוצרט הקטן רוצה להיות ילד (בשיתוף תיאטרון אגדית).
12.8.15 הנעליים של סימון - אדון סימון עובר לגור בארץ חדשה. הוא מחליט להיפרד מנעליו הישנות ולהחליפן בחדשות, אך ללא הצלחה.
19.8.15 שבת הזהב – סיפורים של יוסף הצנוע והנדיב ושכנו העשיר והקמצן. סיפור על אושר ועל עושר.
26.8.15 חברים על הגשר – שני חברים טובים שרבו ריב קשה, לומדים בזכות נגר חביב וחכם על חשיבותה של חברות.
מחיר הצגה 65 שח , כולל כניסה למוזיאון. למנויי המוזיאון 50 ₪. ההצגות נערכות בשעה 17:00 ומיועדות לגילאי 4- 8 מלבד ההצגה מוצארט הקטן המיועדת לגילאי 3-6.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מוזיאון ישראל.