הודעה לעיתונות

רשת החנויות "ואהבת" מקדמת אומנות ישראלית...

יעקב ביבלה מנכ"ל ומבעלי הרשת: "מדובר באומנים ייחודיים היוצרים אומנות בעלת ערכים יהודיים מסורתיים, המתכתבים עם תמהיל ואופי הרשת".

רשת "ואהבת" תשיק בסניפיה פריטי אומנות ייחודיים, המיוצרים בעבודת יד על ידי אומנים ישראלים. הרשת תקצה במה רחבה לאומנים, אשר יציעו את מגוון אומנותם בכל סניפי הרשת.

יעקב ביבלה מנכ"ל ומבעלי הרשת: "מדובר במהלך אסטרטגי הפונה לקהל יעד רחב של כלל האוכלוסייה, המחפש פריטי אומנות יהודית ייחודית, העשויים בעבודת יד, במחירים שפויים ונוחים לכל כיס".
עוד לדבריו: "מטרת הרשת להרחיב את מגוון המוצרים, המתכתבים עם ערכי הרשת המשלבת אומנות ישראלית מודרנית ועדכנית יחד עם הנגשת היהדות על כל מנהגיה וערכיה.
האומנים שמציגים את יצירותיהם בסניפי הרשת הם:
צוקי אומנות – צוקי ארט סטודיו מוכל וותיק בתל אביב. החברות בין ארונה ושי התחילה לפני שנים כשהיו ילדים והשניים החלו לעבוד ולייצור ביחד תחת השם: "צוקי אומנות". היצירות של צוקי עוברות עבודת חיתוך מאוד ייחודית. המתכת היא מאידך חומר קשה וקר, פרט שאינו מורגש ביצירותיו. החיתוך הכל כך מדויק של הצורות, נותן אשליה של תחרה מעודנת. זה לא עניין של מה בכך, אלא עבודת אמנות המצריכה ידע והבנה רבה של החומר. כמעט בכל יצירה יש משחק יפה של שכבות וכל יצירה היא תלת ממדית, היוצאת החוצה ומתפרצת בתנועה ובצבע. כל פריטי האומנות עוברים צביעה בעבודת יד אישית.

דורית יודאיקה – דורית בת למשפחה ירושלמית שורשית והינה אמנית ידועה בתחום היודאיקה, מלקטת ואוספת פסוקים וטקסטים מהמקורות ושוזרת אותם בתוך יצירותיה.
דורית יוצרת בחומריות מגוונת, עיצובים בנירוסטה חתוכה בלייזר, הדפסות צבעוניות, עיטורי קריסטלים, אותיות מרחפות, קנווסים ועוד. הייחוד בעבודותיה של דורית הוא בשילוב בין ישן לחדש, שילוב שבין עיסוק בתכנים יהודיים וחיבור למסורת לבין קו עיצוב מודרני.
לילי שוחט - יוצרת ומעצבת סדרת מוצרי יודאיקה וכלי נוי המאופיינים בצבעוניותם הססגונית. יצירותיה מביאות יופי לשולחן השבת והחג. השימוש בטכניקות שונות ומגוונות, על גבי זכוכית וחומרים שונים, מביאה קו חדשני ומקורי למוצרי היודאיקה המסורתיים, העשויים עבודת יד, החל מפריטי נוי, מגשים, קערות, אגרטלים, כלים, מגוון של מוצרי טקסטיל רקומים. עבודותיה נמכרות בכל העולם.
יאיר עמנואל – פריטי האומנות של עמנואל, מבוססים על השילוב שבין המוטיבים המסורתיים הקלאסיים ובהשראתם של כתבי יד יהודיים עתיקים, לבין המודרני האוריינטלי. שילובים אלו יוצרים מוצר יודאיקה במראה "ישן חדש" ומאופיינים בצבעוניות עזה והרמונית. עמנואל משתמש במגוון טכניקות שונות, ביניהם: רקמת יד, אפליקציה במשי פראי, ציורי יד על עץ וזכוכית, ציור על משי ועיצובי מתכת שונים.

מיכל בן יוסף – מציגה פריטי קרמיקה שימושיים וחפצי יודאיקה, בטכניקות שונות וייחודיות ומעבדת לתוכם טקסטים מהכתובים. כל המוצרים נעשים בעבודת יד ועוברים תהליך שריפה בטמפרטורה גבוהה המעניקה להם עמידות וחוזק. עולם היצירה הרחב שלה צומח מתוך התנסות מתמשכת וחקירה תמידית.
רשת ואהבת מציעה ללקוחותיה חווית קנייה ייחודית ועדכנית, ומציעה מגוון פריטי קודש ואומנות יהודיים ואיכותיים ובמחירים הוגנים, ה"ארוזים" בסיפורים ובתכנים מרתקים. מקום נעים, שכיף לבקר בו מתוך עניין ולא רק מתוך צורך.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דניאלה רייבנבך תקשורת.