הודעה לעיתונות

מותג החיתולים האגיס משיק את: "אבא'לה"!

סדרת רשת ראשונה מסוגה העוסקת באבהות
הסדרה בסגנון "מחוברים" תציג 5 אבות
המשתפים את הצופה באופן אינטימי בחוויית האבהות
כוכבי הסדרה:
אוהד חיטמן, איציק שאשו, איתי גרונר, טל טיומקין ופרץ דניאל מרקיש

האגיס, מותג החיתולים המוביל מבית חוגלה קימברלי, משיק סדרת רשת, ראשונה מסוגה, העוסקת באבהות. אבות הם חלק אינטגראלי ובלתי נפרד בגידול הילדים וכיאה לכך האגיס בחרה לשים זרקור על נקודת המבט שלהם במסגרת התא המשפחתי.
הסדרה מרגשת, מעוררת הזדהות, מחשבה ושיח ותוצג בנכסים הדיגיטליים של האגיס: מגזין תוכן, פייסבוק ויוטיוב.
בסדרה הדוקומנטרית, יוצגו חמישה אבות שונים:
אוהד חיטמן – מוזיקאי, איציק שאשו– עיתונאי ואיש קריאטיב, איתי גרונר – איש פרסום, טל טיומקין – מעצב גרפי, ופרץ דניאל מרקיש – מפיק.
כל אחד מגיבורי הסדרה פתח את ביתו ואת ליבו וסיפק הצצה אותנטית ומרתקת לגבי חוויות האבהות הייחודיות שהוא עובר.
הנושאים שיוצגו בסדרה הם יום-יומיים המעסיקים כל הורה ונבחרו בקפידה לאחר מחקר על מגוון התכנים שמעניינים הורים, ואבות בפרט. בין הנושאים ידובר על: הריון – איך להיות שם בשבילה? לידה – מה תפקידו של האב בחדר הלידה? המגע הראשון עם התינוק, נחיתה בבית – פחדים וחששות, חוסר שינה וחלוקה בלילות, זוגיות – איך היא משתנה בעקבות ההורות? איך ניתן לשמר אותה?
את הסדרה הפיקה חברת התוכן פיינשמייקר. פיינשמקר היא חברת הפקות של פרסומות שלאחרונה החלה לעסוק גם בהפקת תוכן מקורי עבור מותגים שונים.
לינק לסדרה:
http://bit.ly/HuggiesDaddy

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שלמור תקשורת.