..
..
הודעה לעיתונות

ההסתדרות וההתאחדות לכדורגל הגיעו להסכמה על השוואת תנאי נבחרת הנשים לאלה של הגברים

בשל כך ביטלה נציגות הכדורגלנים את העתירה שהוגשה לפני מספר חודשים לבית הדין לעבודה. מהיום הכדורגלניות והכדורגלנים זוכים לתנאים שווים

הנציגות החדשה של שחקניות ושחקני הכדורגל וההסתדרות הודיעו היום לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב, כי הם מוחקים את התביעה שהוגשה נגד ההתאחדות לכדורגל בנוגע להשוואת זכויותיהן של כדורגלניות נבחרת ישראל, זאת לאחר שהנציגות וההסתדרות הגיעו להבנות עם ההתאחדות לכדורגל ובכך הפכה העתירה למיותרת.

מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר, שלח היום מכתב לשחקניות נבחרת הנשים של ישראל ובו הוא בישר להן על שורה של הבנות עליהן ההתאחדות הגיעה עם הנציגות. בין היתר הוסדר נושא תשלום החזר ההוצאות לשחקניות בגין אובדן ימי עבודה ושהייה בחו"ל, הושוו התנאים לגבי מענקי מיקום בדומה לאלה הניתנים לנבחרת הגברים, סודר נושא הביטוח , המעטפת המקצועית וציוד הספורט הניתן לשחקניות, הסדרי הלינה וההסעה וכן מועדי התשלום.

ראש חטיבת הספורט בהסתדרות ניר אלון: "הסיכומים אליהם הגענו עם ההתאחדות מהווים בשורה גדולה לכדורגלניות אשר שנים סבלו מאפליה לא צודקת. אני מודה למנכ"ל ההתאחדות רותם קמר וליועץ המשפטי אפרים ברק, אשר הובילו משא ומתן ענייני ומקצועי מתוך כוונה אמיתית להביא לשוויון המתבקש בין הכדורגלניות לכדורגלנים בישראל. בחודשים האחרונים יש לנו עם ההתאחדות והמנהלת שיתופי פעולה בנושאים שונים הכול מתוך כוונה לקדם את הכדורגל בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ירון מיכאלי תקשורת ויחסי ציבור.