מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 27/08/2015 12:59
נושא: אדריכלות
הודעה לעיתונות

הילד תכף בן שנה? הנה כמה רעיונות מקוריים למתנות!

לכולם יש אנשים שהם אוהבים במיוחד ויקרים לליבם, ולכולם ראוי לחגוג יום הולדת כהלכה. עם זאת, ראוי במיוחד להשקיע ברכישת מתנה כאשר מדובר בילד קטן שעומד לחגוג את יום הולדתו הראשון. יש לכם נכד אהוב שעוד מעט ומלאה לו שנה? יש לכם אחיינית מקסימה עם חיוך משגע? לפניכם כמה רעיונות מקוריים למתנות!

מתקני פעילות

באזור גיל שנה או מעט לאחר מכן התינוק כבר נעשה פחות ופחות פאסיבי. כאשר רוצים לשמח את התינוק ולסייע לו לפתח את הסקרנות, כאשר רוצים לסייע לו לפנות לגירויים ולהיות פעיל יותר כדאי לחשוב על מתנה נפלאה בצורה של מתקני פעילות שונים.

מתקני פעילות הם בעצם מסוגים שונים, כל אחד מותאם לגיל אחר ולשלב התפתחותי אחר. ישנם מתקנים בצורה של שולחן, אחרים הם בצורה של שטיח פעילות ויש גם כאלה המכונים "אוניברסיטה" או "בית ספר" לתינוק.

משחקי התאמות ופאזלים

מתנה מסוג אחר שניתן לשמח בה כל תינוק פעיל וערני כוללת משחקי התאמות ופאזלים. מובן שאנו לא מדברים על מתקני הרכבות ופאזלים מורכבים מדי, כי אם כאלה שיש להם מספר מוגבל של חלקים וכן צורות שניתן להתאים למקומן גם כאשר היכולת המוטורית עדיין מוגבלת ומתפתחת. ישנם משחקי התאמות המבוססים על צורות, אחרים מותאמים גם על בסיס צבע, עם שילוב של אור וצליל. גם מגדלי טבעות וקוביות הן אפשרויות טובות. מתנה מקורית לכבוד גיל שנה, יכולה להיות גם ספר ילדים אישי עם שם הילד. זוהי מתנה שיכולה לשמש כמזכרת מיוחדת לכל החיים.

משחקי פעילות לרכב

מתנה איכותית יכולה בהחלט לכלול גם משחקים ואביזרים ייעודיים לגינה, לטיול או לרכב. משחקי פעילות לרכב או כאלה שניתן לתלות על גבי טיולון או עגלה יכולים לסייע להעביר את הזמן. יש בהם תועלת גם לתינוק עצמו וגם להורה או למטפל שרוצים למצוא עבורו תעסוקה מתאימה כדי שיישאר רגוע ושלוו.

כלי נגינה

למרות שכלי נגינה הם לא דבר חדש גם כצעצועים לילדים, ניתן למצוא כיום שפע, מגוון ואיכות שלא היו בעבר. בין המתנות הללו ניתן למצוא דגמי תופים ופסנתרים, מצלתיים ואביזרים בעלי מנגנון אלקטרוני או מכאני.

רכבות, מכוניות וטרקטורים

גם רכבות, מכוניות וטרקטורים הן מהמתנות האהובות ביותר. ניתן למצוא דגמים מעץ או מפלסטיק, ניתן למצוא דגמים צבעוניים, קטנים או גדולים והאפשרויות בעצם הן אין סופיות. יש כמובן גם מתנות ייחודיות לבנות, בובות, בתי בובות, עמדות דמויות מטבח, חדר אמבטיה וכדומה.

לסיום, נציין שאפשר בהחלט לרכוש כמתנה גם מצעים וטקסטיל, בגדים ונעלים אך כל זאת, עדיף לעשות בתיאום עם ההורים (או עם פתק החלפה).

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.