מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 27/08/2015 13:04
נושא:
הודעה לעיתונות

מפלי שוקולד - השדרוג הכי מתוק לאירוע שלכם

האם אתם מתכננים בקרוב אירוע משפחתי כמו חתונה או בר/בת מצווה והנכן מעוניינים להפתיע את האורחים? מתכננים אירוע מרגש ומחפשים דרך מפתיעה ומקורית לשדרוג האירוע שלכם? ובכן, כדאי לכם להזמין מפלי שוקולד.

כדאי לדעת כי בשנים האחרונות הפכו מפלי שוקולד לאטרקציה מובילה בכל סוגי האירועים, משפחתיים ועסקיים, בגלל המראה המרשים, התשוקה ששוקולד מעורר בכולם וכמובן בגלל הטעם המתוק והשוקולד המשובח. לכן, אם אתם רוצים לשדרג את האירוע שלכם כדאי להזמין אטרקציית מפלי שוקולד ומובטח לכם כי האורחים שלכם ייהנו מחוויה מתוקה ומלהיבה וימשיכו לדבר על כך עוד תקופה ארוכה.

נוכחות מרשימה בכל אירוע

בין אם אתם עומדים לחגוג חתונה מרגשת ובין אם אתם מתכננים מסיבת יום הולדת לכם או לילדים כדאי לכם להזמין מפל שוקולד. יש לציין כי מפלי שוקולד נמצאים בתקופה האחרונה בכל האירועים והם תפסו זה מכבר את מרכז הבמה. את מפל השוקולד נהוג להציב במרכז בר הקינוחים אך ניתן להזמין את האטרקציה ולהציב את מפל השוקולד על דוכן מעוצב ומרהיב המשתלב היטב במקום ותוך זמן קצר הופך לאטרקציה החביבה על כולם, ילדים, מבוגרים ובני הגיל השלישי.

טעם מתוק בפה ובאוויר

מפלי שוקולד מפזרים ריח נעים של שוקולד טרי וחם לכל עבר ומיד עם הכניסה לאולם האירועים או לכל מקום אחר לא ניתן שלא ללכת אחרי מקור הריח ולגלות את מפל השוקולד המרהיב ביופיו. כמו כן, מעבר לריח המתקתק והמשכר הרי הטעם הנפלא של השוקולד מעורר את כל החושים ומשדרג פלאים את חווית המתוקים והקינוחים באירוע שלכם.

לצד מפלי השוקולד נהוג לפזר פירות, עוגיות, ופלים, מרשמלו ודברים נוספים אותם ניתן לטבול בתוך המפל וליהנות מטעם נפלא וממכר. פירות עוגיות ומרשמלו נחשבים למעדן המועדף לטבילה במפלי שוקולד אך אפשר לפזר גם ממתקים שונים נוספים כמו סוכריות על מקל כדי לשדרג אותם עם ציפוי שוקולד נפלא וכמובן שאפשר ורצוי לטבול פרוסת עוגה בתוך המפל וליהנות מציפוי שוקולד מתקתק ונימוח בפה.

חוויה מתוקה ונפלאה לכם ולאורחים

בכל אירוע נהוג להפתיע את האורחים עם אטרקציה אחת או יותר וכמובן שיש תשומת לב רבה לנושא האוכל. לכן, אין זה פלא כי אטרקציית מפלי שוקולד הפכה למבוקשת ולפופולארית. מפל השוקולד בולט ומפיץ ריח נעים ומתוק הנישא באוויר אשר מושך אליו את האורחים ומעניק להם חוויה מרגשת, מקורית וייחודית וכמובן האורחים נהנים מטעמי שוקולד משובחים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.