הודעה לעיתונות

ברלין פוגשת את היזם החרדי צבי גלוברמן

היזם החרדי צבי גולברמן הולך להיות השותף של הגוף החזק ביותר בגרמניה- עיריית ברלין. העייריה צפויה להודיע בימים הקרובים על שיתוף פעולה אשר מתוכנן לצאת לדרך בשנת 2016, אשר מהותו בניית מעונות לסטודנטים באוניברסיטה המקומית.

גלוברמן יבנה את היחידות להשכרה וינהל אותן למשך עשרים שנה, כאשר לאחר התקופה המבנה יעבור לרשותו והוא יוכל לעלות את שכר הדירה בעוד שלושה אחוז לשנה.

גלוברמן שהוא יזם חרדי מוביל בישראל, פועל העשור האחרון גם בגרמניה ומדינות נוספות באירופה. לאחר מספר בניית מספר מרכזים מסחריים בברלין, נוצר קשר טוב וידידותי בין אנשי היזם לבין מנהלי עיריית ברלין.,

לאחר אחת הפגישות בין הנציגים, עלה הנושא של בניית מעונות הסטודנטים החדשים בעיר, כאשר גלוברמן הביע התלהבות מהנושא ואת רצונו לקחת חלק בפרויקט, כאשר גלוברמן מספק את הבנייה וההקמה יחד עם עיריית ברלין אשר מעניקה את המימון הראשוני לפרויקט.

דובר החברה מסר: "אין עדיין שום דבר חתום, כך שמיותר להיכנס לפרטים. אבל כעיקרון מדובר על פרויקט גדול ומשולב שלנו עם העירייה הברלינאית כאשר המטרה היא לבנות 5000 אלף חדרי מעונות לסטודנטים, כאשר בעשרים שנים הראשונות שכר הדירה יהיה קבוע ובלתי ניתן לשינוי. לאחר עשרים שנה המבנים כולם עוברים לבעלות החברה, וניתן יהיה להעלות את שכר הדירה בשלושה אחוז כל שנה בהתאם לשכר הדירה הנהוג בברלין לדירות בסדר גודל דומה.".

העירייה צפויה לצאת בהודעה רשמית בחודש נובמבר, דבר שיאותת על יציאת הפרויקט לדרך בחודש דצמבר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.