מפרסם: השר אורי אריאל
תאריך: 27/08/2015 16:08
נושא: דתות, חברה
השר אריאל ושר שלום ג'רבי בכנס
השר אריאל ושר שלום ג'רבי בכנס
השר אריאל ושר שלום ג'רבי בכנס
השר אריאל ושר שלום ג'רבי בכנס
הודעה לעיתונות

השר אריאל בכנס פתיחת שנת שירות אזרחי לצעירים החרדים: "ההתגייסות שלכם לשירות האזרחי - אות כבוד לכם ולחברה הישראלית"

שר החקלאות ופיתוח הכפר אורי אריאל הממונה על השירות הלאומי והאזרחי הגיע היום בצהריים בליווי מנכ"ל השירות הלאומי והאזרחי שר שלום ג'רבי לכנס הכנה לצעירי המגזר החרדי אשר יחלו להתנדב במסגרת השרות האזרחי בשנה הקרובה.

השר אורי אריאל בירך את הנוכחים לקראת תחילת התנדבותם ואמר: "מבחינתי זהו מעמד מרגש. אנחנו מאמינים שלימוד התורה שומר על עם ישראל והתורה היא הבסיס והמרכז של החיים שלנו. אבל לא כולם כמוני מסוגלים ללמוד כל העת תורה ולכן כל אחד במקומו תורם את תרומתו לעם ישראל. ההתגייסות שלכם לשירות האזרחי היא אות כבוד לכם ולחברה הישראלית. המפעל החשוב הזה מסייע לקהילות קודש בישראל והכי חשוב שכל אחד יתרום ככל שיכול לתרום. המערך של השרות האזרחי פנוי לקלוט כל פניה וכל אחד. תוך כיבוד כל אדם ואמונתו."

שר-שלום ג'רבי, מנכ"ל רשות השירות הלאומי-אזרחי: "מתנדבי השירות האזרחי החרדים משלבים בין אורח חייהם לצד תרומה למדינה ולחברה הישראלית. רשות השירות הלאומי-אזרחי ממשיכה להוות גשר בין המגזרים השונים. לכן אני מקיים שיחות רבות עם אדמו"רים ורבנים, מתוך אמונה כי יש להמשיך ולפעול בדרך של הבנות ולא של כפייה, של סבלנות וסובלנות רבה, דרך שמביאה לתוצאות ולהישגים, שיש בה רק מרוויחים. אני מודה לשר החקלאות והממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל, על יחסו החם לשירות הלאומי-אזרחי ועל דאגתו הרבה למתנדבים מכלל המגזרים ובפרט למשרתים מהמגזר החרדי".

מצ"ב תמונות מאושרות לשימוש חופשי. קרדיט צילום: ששון תירם

לפרטים נוספים: אריק בן שמעון 054-2404933

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- השר אורי אריאל.