קרדיט צילום: כפיר סיוון
קרדיט צילום: כפיר סיוון
קרדיט צילום: כפיר סיוון
קרדיט צילום: כפיר סיוון
הודעה לעיתונות

פסטיבל החדשנות DLD תל אביב 2015 יוצא לדרך

עיריית תל אביב-יפו מזמינה את הקהל הרחב לאירועי "שדרת החדשנות" ו"סטארטאפים מבפנים" אשר יאפשרו הצצה נדירה לעולם החדשנות והיי-טק הישראלי

ביום שלישי (8/9/15) תיפתח בפני הציבור הרחב זירת מפגש בין עולם ההיי-טק והחדשנות הישראלי לבין הזירה הבינלאומית במסגרת פסטיבל החדשנות DLD של עיריית תל אביב-יפו.
במהלך הערב למעלה מ-100 חברות סטארטאפ מרחבי העיר יפתחו את דלתות המשרד ויאפשרו הצצה נדירה אל חיי היום יום של הסטארטאפים הכי חמים בעיר במסגרת אירוע ה-Open startup. החברות, ממגוון תחומים, יאפשרו למבקרים להתרשם מהפיתוחים המעניינים, מהמשרדים המעוצבים, מהיזמים פורצי הדרך, ויחלקו מהידע והניסיון שלהם.
יום שלישי, 8 בספטמבר 2015 בשעות 19:00 – 23:00. ההשתתפות חופשית

במקביל, הקהל גם מוזמן לחוויית חדשנות, אמנות, תרבות וטכנולוגיה - "שדרת החדשנות", שתערך לאורך שדרת רוטשילד בתל אביב – מכיכר הבימה ועד כיכר רוטשילד 1, לאורך השדרה. באי ההפנינג מוזמנים לשוטט בשדרה ולקחת חלק במגוון רחב של פעילויות, בהן מיצגי אמנות דיגיטלית בשילוב טכנולוגיה חדשנית, מציאות רבודה- משחק אנימציה בעל מימד Augmented Reality שנראה רק דרך המכשיר הסלולרי; תערוכה ותצוגה של טכנולוגיה ואופנה; יזמות נוער – תערוכת מיזמים טכנולוגיים של בני נוער מרחבי הארץ; Mix The City – מיצג אינטראקטיבי, מוסיקלי, תל-אביבי של האמן קותימן; תערוכת כרזות מדע בדיוני – סצנות מפורסמות מסרטים מוכרים מוצגים על רקע נופי תל-אביב-יפו ועוד. תאורה ייחודית תאיר בין מוקדי הפעילות השונים ותיצור רצף ויזואלי נעים המזמין את המשתתפים לנוע לאורך השדרה.
יום שלישי, 8 בספטמבר 2015 בשעות 19:00 – 23:00 כיכר התרבות > לאורך שדרות רוטשילד > וברחבת רוטשילד 1. ההשתתפות חופשית

הלה אורן, מנכ"לית מנהלת עיר עולם ותיירות בעיריית ת"א-יפו ציינה כי תל אביב-יפו הפכה בשנים האחרונות לבירת חדשנות מהמובילות בעולם ואף גורפת תארים הממצבים אותה בראש רשימת הערים המושכות יזמים ומשקיעים.
כבכל שנה מתעוררת ציפייה בעולם סביב פסטיבל החדשנות DLD בעיר, המהווה זירה רחבה למפגשים בין יזמים, מפתחים, משקיעים, רגולטורים והציבור הרחב.
החיבור של הציבור הרחב לאירועים שהיו שמורים עד לאחרונה לתעשייה הסגורה של אנשי המקצוע ממחיש את הסקרנות והעניין שהתחום מעורר. תעשיית הסטארטאפים מוסיפה למשוך את כל העולמות ולהוות תרומה ניכרת לכלכלה בישראל בכלל ולעיר תל אביב-יפו בפרט.

כל הפרטים באתר: http://innovation.whats-on.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרמר דוידוביץ' ג'י.סי.אס בע"מ.