מפרסם: HOT
תאריך: 07/09/2015 11:14
נושא: טלוויזיה, מדיה ותקשורת
הודעה לעיתונות

אחת מ-10 הדרמות הנצפות ביותר בארה"ב זוכת שני פרסי "אמי" ומועמדת לפרס "אמי" 2015 שלושה ימים בלבד אחרי ארה"ב

העונה החדשה של סדרת הלהיט "סקנדל", בכיכובה של
קרי וושינגטון- החל מה-27.9 ב-HOT3 ו-HOT VOD

ביל קלינטון, מישל אובמה, אופרה ווינפרי, ריהאנה וג'ורג' בוש נמנים בין המוני המעריצים שממתינים לשובה של דרמת הלהיט הממכרת של שונדה ריימס, שתשודר ב-HOT בצמוד להשקתה בארה"ב

מאחורי "סקנדל" ("Scandal"), דרמת המתח הסנסציונית של רשת "ABC" וחברת "Disney", עומדת שונדה ריימס, יוצרת "האנטומיה של גריי" ומי שכונתה לא פעם "האישה החזקה ביותר בטלוויזיה". ביצירת הסדרה חברה ריימס ליועצת התקשורתית ג'ודי סמית, שעבדה בעבר עם ג'ורג' בוש ומוניקה לווינסקי.

גולת הכותרת של "סקנדל" הייתה ונותרה הכוכבת הראשית שלה, קרי וושינגטון ("ג'אנגו ללא מעצורים"), האישה השחורה הראשונה להוביל דרמה ברשת אמריקאית מזה ארבעה עשורים, ואחת מהנשים המרוויחות בטלוויזיה האמריקאית. היא נכללה ברשימת 100 הסלבריטאים החזקים על-פי "פורבס", 100 האנשים המשפיעים של "Time" ועיטרה את כל שערי המגזינים הגדולים.

12.6 מיליון איש צפו בממוצע בעונתה הרביעית של "סקנדל", נתון שיא שמתעלה על הישגי העונות הקודמות וממצב אותה ברשימת 10 הדרמות הנצפות ביותר בארצות-הברית. בפרק בכורת העונה, שהוא גם הפרק המצליח בתולדותיה, צפו 13.9 מיליון איש, ובסקר מיוחד שנערך השנה, נבחרה "סקנדל" לדרמה השלישית הכי אהובה על האמריקאים. במאי האחרון, הוזמנה עונה חמישית של הסדרה המצליחה.

נכון להיום, "סקנדל" היא הסדרה המדוברת ביותר של רשת "ABC" ברשתות החברתיות, ואחת מ-10 הסדרות המדוברות ביותר בטוויטר. רשימת המעריצים הידועים שלה הולכת ומתארכת, וכוללת בין השאר את ביל קלינטון, ג'ורג' בוש, ריהאנה, אופרה ווינפרי, לינה דנהאם, ג'וליה רוברטס והגברת הראשונה מישל אובמה, שתועדה השנה בסלפי אגדי עם הגברת הראשונה של "סקנדל", מאלי גרנט (בלאמי יאנג).

לאורך השנים גרפה הסדרה שני פרסי "אמי", פרס "פיבודי" היוקרתי ופרס המבקרים "TCA". היא נכללה ברשימת הסדרות הנבחרות על-פי מכון הקולנוע האמריקאי, ובדירוג 10 הסדרות הטובות על-פי "ניו יורק מגזין" והמגזין היוקרתי "Time", שגם הכתירו את אוליביה פופ לאחת מהדמויות המשפיעות ביותר והוסיפו ש"אוליביה פופ נהפכה לאייקון תרבות אמיתי". ב"ניו יורק טיימס" אף הגדילו ושאלו במאמר מיוחד "למה נשיא ארה"ב לא יכול להיות יותר כמו אוליביה פופ?". השנה מועמדת "סקנדל" לפרס ה"אמי" לשחקנית האורחת הטובה ביותר בדרמה, עבור קנדי אלכסנדר.

ריימס הסגירה לאחרונה מעט פרטים על העונה החדשה. "בפינאלה של העונה הקודמת, העולם התהפך עבור כולם, מלבד אוליביה ופיץ (טוני גולדווין, "רוח רפאים", סרטי "מפוצלים"), שסיימו את העונה בנשיקה על מרפסת טרומן", אמרה ריימס. "סיירוס (ג'ף פרי) לא עובד יותר בבית הלבן, מאלי גם עזבה, ג'ייק (סקוט פולי, "פליסיטי") ויתר על אוליביה, קווין (קייטי לווס) תכננה לרצוח את האק (גווילרמו דיאז, "200 סיגריות"). העונה החדשה נפתחת באותה נקודה, ותתאר את ניסיונותיה של אוליביה לשקם ולהקים מחדש את הצוות שהתפזר". עוד נחשף כי לצוות יצטרף "גלדיאטור" חדש, ושמדובר באדם מעברה של אוליביה.

"סקנדל" מתארת את קורותיה של עורכת-הדין אוליביה פופ, המקדישה את חייה להגנה על תדמיתה הציבורית ושמירה על סודותיה של האליטה האמריקאית. אוליביה רבת ההשפעה פרשה מהבית הלבן כדי לפתוח חברה משלה לניהול משברים בוושינגטון. הצוות של פופ מורכב מעורכי-דין וחוקרים, הנקראים "גלדיאטורים", ויעשו כל שניתן בכדי לגרום לצרות של לקוחותיהם להיעלם ולשמור על המוניטין שלהם. יחד עם זאת, הלקוחות של פופ הם לא היחידים עם סודות, ולמרבה ההפתעה, היא כנראה תצטרך להתאמן על יכולות בקרת הנזקים שלה – על עצמה, בהתחשב באופי יחסיה עם נשיא ארה"ב, פיצג'רלד גרנט.

לצדה של וושינגטון, מככבים בסדרה גווילרמו דיאז, דארבי סטנשפילד ("יריחו"), קייטי לווס, טוני גולדווין, ג'ף פרי, בלאמי יאנג, ג'ושוע מלינה ("הבית הלבן", בקרוב בסרטו החדש של וורן בייטי), סקוט פולי, פורשיה דה רוסי ("אלי מקביל", "משפחה בהפרעה") וקורנליוס סמית' ג'וניור ("כל ילדיי").

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- HOT.