הודעה לעיתונות

סקופיזי - יעה קרטון חכם לאיסוף אחר הכלב. פתאום הכל קל.

סקופאיזי - יעה קרטון חכם לאיסוף אחר הכלב
 
סקופאיזי הינו יעה קרטון חכם לאיסוף אחר הכלב. מדובר בפיתוח ישראלי חדש שנועד לספק פיתרון איכותי, נוח, יעיל ואקולוגי לצורך היומיומי, לטפל במה שהכלב משאיר אחריו.
יזם ומפתח המוצר, ישי גבריאלי, כלכלן במקצועו וחובב כלבים, זיהה את הצורך ואימץ גישה לא קונבנציונלית כפיתרון - שימוש מושכל בתכונות הקשיחות והגמישות של הקרטון לייצר שילוב מנצח של מיכל שהוא גם יעה, בעל להב חד ופתח רחב, תכונות המקנות לו יעילות איסוף מעבר לכל מוצר מתחרה (להוכחת הנקודה הוא אף פיתח מבחן יעילות המבוסס על הכושר לאיסוף מיונז, אותו הוא מציג באתר המוצר). זאת בנוסף לעוד כמה תכונות נחמדות כמו יעה עזר, מכסה וידית נשיאה המוכלות כולן במשולש קרטון דק וקל לנשיאה.

כל אלו הפכו את הסקופאיזי לאהוד בכלל, וביחוד בקרב בעלי כלבים הסובלים מרגישות, כמו גורים וכלבים לאחר קבלת חיסון. קבוצה נוספת שקיבלה את הסקופאיזי בברכה היא הירוקים, היעה מיוצר מקרטון ממוחזר ומתכלה לרמת קומפוסט כך שהוא ידידותי לסביבה ואף חברתי שכן את המוצר מרכיבים באופן ידני בסיועו של מרכז השיקום לכבדי ראיה.  

לפני מספר ימים פתח הפרויקט בקמפיין גיוס הציבור באתר מימון ההמונים הישראלי הדסטארט, שמטרותיו פיתוח מודעות כלל הציבור לכל נושא איסוף אחר צרכי הכלב, שכן כל יום ניתנים מאות קנסות לבעלי כלבים שלא אוספים אחר צרכי כלביהם, וזה אף פעם לא נעים לדרוך על מוקש באמצע רחוב עירוני, וכן להשתמש בכספי התמיכה כדי ליעל את תהליך הייצור ולהוריד את מחירו של סקופאיזי ולאפשר את השימוש בו לכולם.

בעמוד הקמפיין תוכלו לצפות בד"ר רפי קישון, וטרינר מומחה ומוביל ממליץ על המוצר, ולתמוך באפשרויות התמיכה השונות ולקבל תשורות מגוונות - החל בערכת התנסות לבעלי כלבים ועד ערכות מתקדמות, מעוצבות וממותגות לוטרינרים, לרשיות מקומיות (בעבר עיריית ת"א חילקה ערכות הדגמה שלו בכלביה העירונית, ובהדרכות של הסיירת הירוקה בבתי הספר) וכן לבעלי עסקים בתחום בעלי החיים.  
 
לקמפיין בהדסטארט : http://www.headstart.co.il/project.aspx?id=15663
סקופאיזי בפייסבוק : https://www.facebook.com/Scoopeasy?fref=FG

לפרטים נוספים:
זהר נבות, 054-4755897, [email protected]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גיא ברנע – Fly Guy.