מפרסם: גלאי תקשורת
תאריך: 14/10/2015 11:04
נושא: מדיה ותקשורת
Toshiba dynaPad
Toshiba dynaPad
הודעה לעיתונות

טושיבה מציגה את הנוטבוק הדיגיטלי, הגרסה המודרנית לעט ונייר – Toshiba dynaPad

  • הטאבלט הדק והקל ביותר בעולם, 30 ס"מ (12'') ועובי של 6.9 מ"מ בלבד, במשקל 569 גרם
  • מעניק חווית כתיבה טבעית לחלוטין
  • מתאים לאפליקציות Tru של טושיבה, שמעודדות יצירתיות ויעילות

נוס, גרמניה, 13 באוקטובר 2015 – טושיבה אירופה הודיעה היום על dynaPad, טאבלט ייחודי עם Windows10 שממציא מחדש את המושג "עט ונייר". עובי הטאבלט הוא 6.9 מ"מ בלבד ומשקלו 569 גרם – מה שהופך אותו לטאבלט הדק והקל ביותר בעולם בגודל 30 ס"מ (12''). ה- dynaPadהופך למחשב אישי נייד עם מקלדת מלאה, דקה ומוארת, שמתחברת כדי לאפשר להפיק את המיטב מתוכנות Microsoft Office. dynaPad מעוצב כדי לעודד יצירתיות ולהגביר יעילות, וזהו הנוטבוק הדיגיטלי האולטימטיבי.

ה- dynaPadשל טושיבה תוכנן כדי ליצור תחושה נוחה וטבעית של כתיבה, כמו עם עט ונייר, והוא אפילו יוצר את התחושה המוכרת של מחברת בגודל B5. כדי להשיג תחושה זו נכללת טכנולוגיית WACOM Active Electro-Static (AES) שמצטיינת בהשגת דיוק מרבי ומסוגלת לזהות לחץ של עט – לא משנה עד כמה הוא חד או שטוח. כך יכולים המשתמשים לשמור על סגנון הכתיבה הטבעי שלהם כשהם רושמים לעצמם פתקים, מוסיפים הערות למסמכים, מציירים או משרבטים, תוך שמירה על דיוק מרבי בפרטים. גם שגיאות נמנעות בזכות הוספת רכיב שמתעלם ממגע של כף היד במצב טאבלט.

האפליקציות המקוריות של טושיבה, שמעודכנות מראש, מאפשרות למשתמשים לאסוף, לארגן ולחלוק באופן פשוט וקל פתקים, תמונות וקבצים. אפליקציות אלה כוללות אתTruNote, TruCapture, TruRecorded, TruNote Clip ו-TruNote Share. כל האפליקציות המקוריות של טושיבה מספקות תמיכה באיסוף והפצה של תכנים לאורך שגרת יומו של המשתמש. בין אם המשתמש מבצע הקלטה קולית בזמן פגישה, מצלם טקסט או כותב לעצמו פתק בכתב יד, אוסף האפליקציות מאפשר למשתמשים לתקשר את התוכן שלהם באמצעות הדואר האלקטרוני וה-PowerPoint, בין מכשירים שונים. ה-dynaPad של טושיבה מתאים בצורה מושלמת הן לימניים והן לשמאליים שבכותבים, עם אפליקציות כמו TruNote שעוזרת לשמור על כתב היד הנורמלי.

נוטבוק דיגיטלי, ניידות מוגברת
ה-dynaPad הוא הטאבלט הדק ביותר בגודל 30 ס"מ (12'') והוא מושלם לשימוש כמעט בכל סביבה, וכן הוא גמיש יותר בזכות המקלדת הקלה שלו. ה- dynaPadבצבע זהב סאטן מציע שלד חזק לשימוש נייד שהוא קשיח יותר פי 4 מהמבנה הרגיל. במצב מחשב אישי נייד, מצבו שבו נעשה שימוש במגנטים, המשתמש יכול ליהנות ממקלדת מלאה עם שיפוע של 19 מ"מ וגובה 1.5 מ"מ להקלדה קלה יותר. כשהם לא בשימוש, הטאבלט והמקלדת מוחזקים יחד באמצעות מגנטים, לאחסון נוח ופשוט ולהגנה על התצוגה, בעוד עט WACOM AES מתחבר בקלות לצידי הטאבלט.

ה- dynaPadכולל תצוגת WUXGA+ (1920 x 1280) לחדות ובהירות לשם צפייה בתמונות, סרטונים ומסמכי עבודה. ציפוי מונע השתקפות משפר את הבהירות ויוצר טקסט ברור ופשוט לקריאה. שכבת ציפוי כפולה מפחיתה את הופעתן של טביעות אצבע והשתקפויות תוך שמירה על רגישות לביצועי העט.

ה-dynaPad יהיה זמין באירופה ברבעון הראשון ב-2016.

התחברו אונליין
בקרו באתר טושיבה למידע על המוצרים האחרונים, המפרטים העדכניים ועוד: www.toshiba.il
כל הסמלים המסחריים המוזכרים לעיל הם נכס לבעלים שלהם.
מפרט מדויק לכל מוצר תלוי בדגם ובזמינות היבואן.

אודות טושיבה
תאגיד טושיבה, חברה ברשימת Fortune Global 500, מעבירה יכולות ברמה עולמית של אלקטרוניקה מתקדמת ומוצר אלקטרי ומוערכות לחמישה תחומים אסטרטגיים: אנרגיה ותשתיות, פתרונות תקשורת, מערכות בריאות ושירותים, מכשירים אלקטרוניים ורכיבים, וכן מוצרי ושירותי איכות חיים. תוך שהיא פועלת על פי עקרונות המחויבות הבסיסית של קבוצת טושיבה, "המחויבות לאנשים, המחויבות לעתיד", טושיבה מקדמת אופרציות גלובאליות לעבר הבטחת "צמיחה באמצעות יצירתיות וחדשנות", והיא תורמת להישג של בעולם שבו אנשים בכל מקום חיים בחברה בטוחה, מוגנת ונוחה.

החברה נוסדה בטוקיו ב-1875 וכיום טושיבה היא בלב הרשת הגלובאלית עם למעלה מ-580 חברות יציבות המעסיקות למעלה מ-199,000 עובדים בכל העולם, ועם מחזור מכירות שנתי שעובר את קו 6.6 טריליון ין (כ-55 מיליארד דולר ארה"ב).
כדי ללמוד עוד על טושיבה, היכנסו לאתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

טושיבה אירופה, שהמטה שלה ממוקם בנוס, גרמניה, היא חברת בת בבעלות מלאה של תאגיד טושיבה, טוקיו.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.