מפרסם: גלאי תקשורת
תאריך: 18/10/2015 14:27
נושא: בידור ופנאי, חברה, קולנוע
הודעה לעיתונות

יום הקולנוע 2015, חוזר לשבור קופות!

ב-22 באוקטובר, יום חמישי כל הסרטים בכל בתי הקולנוע ברחבי הארץ, ב-10 ש"ח בלבד

ביום חמישי הקרוב, 22 באוקטובר, יתקיים זו השנה השלישית יום הקולנוע, MOVIE TIME, במסגרתו ימכרו כל הכרטיסים בעשרות בתי קולנוע ברחבי הארץ במחירים מיוחדים: 10 ש"ח לסרט רגיל ו- 14 ש"ח לסרטי תלת מימד. כל רשתות הקולנוע בישראל משתתפות ביוזמה, שמטרתה לשתף את הציבור בחגיגה של בתי הקולנוע בישראל.
במבצע משתתפים כ- 40 בתי קולנוע החברים בהתאחדות ענף הקולנוע מרחבי הארץ, בניהם רשתות יס פלאנט, סינמה סיטי, רב חן, לב וגלובוס מקס. כל הסרטים המוצגים משתתפים בחגיגה, ללא יוצא מן הכלל. בנוסף, ביום זה יוקרנו גם הסרטים הבאים בהקרנות בכורה - "משחק באש" בכיכובו של בראדלי קופר ולצדו ג'יימי דורנן אומה תורמן, סיינה מילר, דניאל ברוהל, עומאר סי. "חוקי הפשע" של WB בכיכובו של ג'וני דפ ולצדו בנדיקט קמברבץ', ג'ואל אדגרטון, דקוטה ג'ונסון, פיטר סארסגארד וקווין בייקון. "קרימזון פיק" של יוניברסל בכיכובם של צ'רלי הונאם, ג'סיקה צ'סטיין וטום הידלסטון. "צייד המכשפות האחרון" בכיכובו של וין דיזל ולצדו רוז לסלי, אלייג'ה ווד, ג'ולי אנגלברכט ומייקל קיין. ו"היזהר ממה שאתה מבקש" בכיכובם של דרמוט מלרוני, ניק ג'ונאס ואיזבל לוקאס.
תוקף יום הקולנוע: יום חמישי 22/10, כל היום, בהתאם ללוח ההקרנות הרגיל, כאשר ישנם בתי קולנוע שכבר הודיעו שיפתחו במתכונת חופש, החל משעה 11:00 בבוקר.
יום הקולנוע, שהתקיים לראשונה לפני שנתיים היווה הצלחה אדירה: כ200 אלף צופים פקדו את בתי הקולנוע ברחבי הארץ. דני כפרי, מנכ"ל התאחדות ענף הקולנוע בישראל אמר כי "ההצלחה האדירה של ימי הקולנוע הקודמים הבהירה לנו כי היוזמה חייבת להפוך למסורת. אנחנו שמחים על ההיענות של הציבור, אשר מגיע ליהנות מחוויה קולנועית יוצאת דופן".
ביום הקולנוע, MOVIE TIME , ניתן לצפות בכל הסרטים המוקרנים בבתי הקולנוע הישראלים, ההוליוודיים והזרים. זאת בניגוד ליום הקולנוע הישראלי שצוין בספטמבר, במסגרתו הוקרנו סרטים ישראליים בלבד.

למידע נוסף ניתן להיכנס לאתרי האינטרנט של רשתות הקולנוע השותפות ל- MOVIE TIME ובפרסומים השונים.

להזמנת כרטיסים:
יס פלנט www.yesplanet.co.il
גלובוס מקס- https://globusmax.co.il
רב חן www.rav-hen.co.il
רשת לב 5155* - http://www.lev.co.il
סינמה סיטי: 1-700-70-22-55 - http://www.cinema-city.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גלאי תקשורת.