ספר חדש בהוצאת קונטנטו - "סטטוס: בזוגיות - מיומנה של שדכנית" מאת הראלה ישי
ספר חדש בהוצאת קונטנטו - "סטטוס: בזוגיות - מיומנה של שדכנית" מאת הראלה ישי
הודעה לעיתונות

ספר חדש בהוצאת קונטנטו - "סטטוס: בזוגיות - מיומנה של שדכנית" מאת הראלה ישי

ספר חדש יוצא בימים אלה בהוצאת קונטנטו - "סטטוס: בזוגיות - מיומנה של שדכנית" מאת הראלה ישי.

הראלה ישי, שדכנית מקצוענית, עוסקת בתחום השידוכים 23 שנים. היא נשואה ואם לשישה ילדים, ובעלת תואר ראשון בכלכלה ומינהל עסקים – תחום שעבדה בו כמרצה במשך שנים. מאות זוגות אסירי תודה שחיתנה בישראל חיים ביחד שנים ארוכות ומאושרות (אחוז הגירושים בקרב המתחתנים ששידכה שואף לאפס), ובהם חילונים, מסורתיים, דתיים, ומי שהיו רווקים, גרושים ואלמנים.
הראלה ישי עומדת מאחורי חתונותיהם של בכירים במשק, אמידים ומפורסמים, וגם של אנשי עמל, של סטודנטים ושל שכירים, שלכולם מכנה משותף אחד: חיפוש אהבה אמיתית.

על הספר:
"אומרים אהבה יש בעולם – מה זאת אהבה?" שאל המשורר הלאומי חיים נחמן ביאליק לפני יותר ממאה שנים. ומתברר שמאז ועד המאה ה 21- לא השתנה הרבה. כולם עדיין מחפשים אהבה. מחפשים זוגיות. מי שהניח שבעידן הנוכחי מלאכת מציאת בן/בת זוג קלה ופשוטה יותר, טעה: נעשינו בררנים, מפונקים, תובעניים, רובנו מסתובבים עם רשימות מכולת
ופוסלים בני זוג פוטנציאליים על זוטות. האינטרנט אמנם מייצר אפשרויות קלות וזמינות, אבל הוא עלול להפוך למלכודת מאכזבת ואף מסוכנת.
גם אם כבר מצאנו את בן הזוג המיוחל, אין לנו מושג איך לשמור על הקשר לאורך שנים. דור האינטרנט המהיר, המזון המהיר והסיפוקים המידיים מתקשה לשמר חיי נישואים ארוכים. התרגלנו לקבל הכול מהר ומיד, ובאותה מהירות גם להחליף ולשדרג כל דבר, להחזיר לחנות ולתבוע מוצר אחר, להשיג ריגושים חדשים.
כפועל יוצא מכך, אחוז הגירושים בעולם המערבי עולה בהתמדה: מה שהיה פעם מחזה בלתי שכיח, נהיה לשגרת החיים של כמעט כל זוג שני בממוצע. ההתלבטויות והתהיות אינן פוסחות על איש, והשאלות הולכות ומתרבות: איך מוצאים בן זוג היום? איך נדע ש"זה זה"? מה חשוב ומה טפל? במה להתמקד? על מה עליי לוותר כדי שסוף-סוף זה יקרה גם לי? מהו הגבול הדק בין פשרה לבין ויתור על מי שאני? ממה להיזהר? מה צריך להדליק נורה אדומה? איך לא מאבדים עניין? איך שומרים על זוגיות טובה לאורך שנים? מה עליי לעשות כדי להיות "בעל מושלם" או "אישה מושלמת"? מהי ההחלטה הנכונה –להתגרש, או לעבוד על הקשר ולהחיות אותו?

לרכישת הספר: http://www.contentonow.co.il/#!----/cs4z
לאתר קונטנטו: http://www.contentonow.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.