"הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק בעברית
"הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק בעברית
"הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק בסינית
"הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק בסינית
הודעה לעיתונות

ספר אמנות ריפוי חדש בהוצאת קונטנטו בתרגום לעברית וסינית - "הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק

ספר אמנות ריפוי חדש יצא בהוצאת קונטנטו בתרגום לעברית וסינית - "הו'אופונופונו" מאת לילי בוסניק, בשיתוף קרן "סור" ושגרירות ארגנטינה.

כיצד נמחק את האמונות והרגשות המפרידים בינינו והופכים אותנו ליריבים?
איך נבין שהאוקיינוסים לא מפרידים בינינו אלא מאחדים?
איך ניפטר מזיכרונות שמקשים עלינו לחיות באושר, ונשאיר מאחור את כל
מה שלא מאפשר לנו ליהנות ולהתענג על קסם החיים?
כיצד נעבור מסבל להנאה?
בספר זה מציגה המחברת לילי בוסניק את התשובה לכל השאלות האלה:
הו'אופונופונו.
הו'אופונופונו הוא אמנות ריפוי וטיפול גופנית, נפשית, רגשית ורוחניתשנוצרה בתרבות הפולינזית בהוואי. ההו'אופונופונו נועד לפתור סכסוכים ובו בזמן למחוק את הזיכרונות, האמונות והרגשות שבני אדם לכודים בהם, שמתגלמים בהם כוח, פחד, חמדנות, תאוות בצע, כעס וקנאה של ה"אני", המוֹנעים מאתנו להתקרב זה לזה. אף שהנשמות שלנו מחוברות זו לזו, ה"אני" של כל אחד מאתנו מפריד בינינו. מאחר שאין לנו חירות להפר את תכתיבי הנשמה שלנו, עלינו להחזיר את הזהות העצמית שלנו, משמע להשתחרר מזיכרונות קודמים.
לילי בוסניק מחברת את קוראי סִפרה אל ההו'אופונופונו – מושג מופלא שבשנים האחרונות נפוץ ברחבי העולם – הן דרך התעמקות בטכניקה ובמתן תרגילים המאפשרים לשלב את אמנות הריפוי בחיים היומיום כדי להפכה להרגל, והן באמצעות חשיפת החזון העומד בבסיסה.

דליה (לילי) ביאטריס בוסניק לויץ'נולדה בבואנוס איירס, ארגנטינה, ומתגוררת כיום במקסיקו. היאלמדה פסיכולוגיה חברתית, חקרה במשך שנים היבטים רגשיים כואבים תוך שימוש במילים ובגוף, וייסדה במקסיקו ביחד עם ד"ר חוסה ל. קאבולי תוכנית לימודים לתואר בנושא טיפול בגלגולים קודמים. מ1999 היא מובילה אירועים הקשורים בטיפולים הוליסטיים, מרצה בכנסים, מעניקה ייעוץ טיפולִי ומנחת סדנאות טיפול בגלגולים קודמים ובהו'אופונופונו בבואנוס איירס, בספרד, בניקרגואה ובמקסיקו. היא גם מחברת התקליטורים "הו'אופונופונו", "נסים יומיומיים" ו"תן לי לספר לך".

לרכישת הספר בשפה העברית: http://www.contentonow.co.il/#!-/c1sb
לרכישת הספר בשפה הסינית: http://www.contentonow.com/#!hooponopono/cj7d
לאתר הבית של הוצאת קונטנטו: http://www.contentonow.co.il/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.