מפרסם: הלן שי תקשורת ויחסי ציבור
תאריך: 03/11/2015 18:38
נושא: אופנה

אליס גן העיר - הפנינג נשים מלאות ושמחות - 18 לנובמבר 2015

יום ד', 18 נוב' 2015 בשעה 16:00
מיקום: גן העיר תל אביב
כתובת: רחוב אבן גבירול 71 (כניסה מבנה"פ) (מפה)
משך: 4 שעות
הזמנה להפנינג אליס הלבשה תחתונה גן העיר תל אביב
הזמנה להפנינג אליס הלבשה תחתונה גן העיר תל אביב
הודעה לעיתונות

אליס הלבשה תחתונה מזמינה להפנינג לנשים מלאות ושמחות בגן העיר תל אביב - 18 לנובמבר 2015

הפנינג לנשים מלאות ושמחות – 18.11.15

הפנינג לאנג'ארי לנשים מלאות ושמחות בהובלת הדוגמנית
לירז אסאייג
ייערך ב- 18 לנובמבר באליס - גן העיר תל אביב

לירז אסאייג - הדוגמנית המובילה והיפה, שהשתתפה לאחרונה בתערוכה ובסרטון "תופסות מקום" – קמפיין על נשים יפות ומלאות, נרתמה להביא את החברות המלאות והשמחות שלה, להפנינג מיוחד של לאנג'רי והלבשה תחתונה סקסית, בכל המידות – תחת הסיסמה ל"אליס יש מידות לכולן". לירז אסאייג, שהגיעה להשקה של החנות התלהבה מהמבחר העצום של ההלבשה התחתונה והסקסית המיועדת לכל המידות ובמיוחד לנשים מלאות וגדולות.
אינה מלשקו הינה יבואנית בלעדית של מותג ההלבשה התחתונה מאירופה– VERALLY. זהו מותג איכותי המעוצב ומיוצר באירופה וכולל: חזיות, תחתונים, סטים, מחטבים, גרבונים מיוחדים, הלבשה תחתונה סקסית, הלבשה תחתונה ספורטיבית, אופנת פנאי, קו אופנתי לכלות ותחפושות סקסיות ועוד. כל פריטי ההלבשה התחתונה הם אופנתיים ואיכותיים ומעוצבים בנוחות מרבית. הדגמים, העשויים מבדים נושמים, מגיעים במבחר גדול של מידות, תוך שימת לב לפרטים הקטנים ולגימורים - ומאפשרים לכל אישה לחוש בנוח במהלך כל היום.

ALICE – My UnderWorld – הנה רשת חדשה להלבשה תחתונה, המגשימה את חלומן של נשים רבות בישראל - הלבשה תחתונה איכותית, יפהפייה נוחה ובמחירים אטרקטיביים. החנות הראשונה נפתחה בקניון גן העיר תל אביב, על ידי אשת העסקים והיזמית אינה מלשקו. לדבריה "ההשקעה בתכנון עיצוב והקמת החנות מסתכמת ב-800 אלף ש' ובעתיד אני מתכננת לפתוח חנויות נוספות של ALICE –במיקומים אסטרטגיים".

אליס - ALICE – My UnderWorld – בגן העיר תל אביב
רחוב אבן גבירול 71
קומת הכניסה, חנות מס' 23.
טל. 052-7284991

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- הלן שי תקשורת ויחסי ציבור.