מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 17/11/2015 10:48
נושא: אנרגיה, צרכנות
ממוצרי דקוהיט
ממוצרי דקוהיט
ממוצרי דקוהיט
ממוצרי דקוהיט
ממוצרי דקוהיט
ממוצרי דקוהיט
הודעה לעיתונות

טכנולוגיית חימום חדישה מצרפת כובשת את שוק מערכות ההסקה בישראל. 4000 התקנות בירושלים בלבד

מערכת הסקה חשמלית, שהיא המילה האחרונה בתחום החימום הביתי, מיובאת בימים אלה מצרפת על ידי חברת דקוהיט ומותקנת באלפי יחידות דיור באזור ירושלים בפרט וברחבי הארץ בכלל. יתרונה הגדול של המערכת החדישה מצרפת הוא בחיסכון כספי אדיר בעלויות החימום בצד יעילות חימום גבוהה במיוחד, בטיחות מרבית ועיצוב צרפתי יוקרתי.

מנכ"ל חברת דקוהיט, אריאל בר אשר מדווח כי מערכת ההסקה של דקוהיט זוכה להצלחה גדולה במיוחד באזור ירושלים ועד כה הותקנה המערכת בכ- 4000 יחידות דיור הן במגזר הפרטי והן בפרויקטים בבנייה רוויה באזור ירושלים בלבד (מעל 3000 יח"ד בשלבי ביצוע שונים), בין השאר בפרויקטים הבאים: 340 יחידות ב'טופ ארנונה', 224 יחידות ב'סביוני ארנונה', 100 יחידות ב'ארנונה פלייס', 230 יחידות ב'סביוני רמת שרת', 250 יחידות ב'מצפה רמות', 142 יחידות בהר חומה, 500 יחידות ברמת גבעת זאב, 66 יחידות בצור הדסה, כ-200 יחידות באפרת, ו-153 יחידות בפרוייקט 'רמות הירוקה'.

במקביל, מדווחת חברת דקוהיט, הותקנו אלפי יחידות במוסדות של עיריית ירושלים בהם בניין מד"א החדש בירושלים, בתי ספר בבירה דוגמת ביה"ס הדו-לשוני, ביה"ס בצור באהר וביה"ס התיכון המסורתי, ישיבת פורת יוסף, מלון הבוטיק 'אלגרה' בעין כרם ועוד.

מערכת ההסקה היעילה והירוקה של ' דקוהיט' מבוססת על טכנולוגיה מודרנית וחדשנית, ומורכבת ממספר יחידות חימום הפזורות בדירה ומותאמות מבחינת ההספק, הגודל והעיצוב לחלל אותו הן נדרשות לחמם. כל יחידה מתפקדת באופן עצמאי וכוללת מצג בקרה נפרד לקביעת עוצמת החום ומצב ההפעלה של כל מכשיר ומכשיר. החימום אשר מופק ללא כל להט או בעירה אינו גורם לשריפת החמצן בחלל ואינו מייבש את האויר, ותחושת החום המתקבלת הינה טבעית, נוחה ונעימה. המערכת בטיחותית ועומדת בתקנים האירופיים והישראלים המחמירים ביותר.

ההצלחה הרבה לה זוכה דקוהיט במגזר הפרטי והעסקי נובעת בין השאר גם מרמת העיצוב הגבוהה של יחידות ההסקה בשילוב עם בטיחות גבוהה והעדר צורך בתשתית מוקדמת. יחידות החימום המותקנות בדירה הופכות לפריט עיצובי, ומחירן אשר נע מזול ועד יקר (החל מ- 1200 ₪ ליחידה סטנדרטית) הופך אותן למוצר יוקרתי ואטרקטיבי לכל דירה, משרד וחלל הזקוק לחימום.

מהנהלת חברת דקוהיט נמסר עוד כי בדיקה רשמית שנערכה על ידי אגף ניהול משאבי תשתיות במשרד התשתיות מעלה כי ההוצאות לחימום דירה ע"י ההסקה החשמלית של חברת דקוהיט נמוכות משמעותית ובעשרות אחוזים מהוצאות לחימום דירה ע"י מערכות תנורי סולר למיניהן, מערכות יונקרס וגז, חימום תת ריצפתי חשמלי או תנורי קמין מנפט.

לפרטים נוספים באתר: http://www.decoheat.co.il/ או בנייד: 1-800-200-262 . יוטיוב: https://www.youtube.com/watch?v=xEvy0bc-8E0

יחסי ציבור: יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.