ירחמיאל בורוזובסקי מקבל את המגן מראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ. קרדיט צילום: עיריית באר שבע
ירחמיאל בורוזובסקי מקבל את המגן מראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ. קרדיט צילום: עיריית באר שבע
הודעה לעיתונות

ירחמיאל בורוזובסקי: מתנדב מצטיין בבאר שבע

== ירחמיאל בורוזובסקי הוא אחד המתנדבים אשר קיבל את אות מגן ראש העיר למתנדב מצטיין על עבודתו עבור ילדים עם שיתוק מוחי במרכז החינוכי-שיקומי של עמותת "צעד קדימה" בבאר שבע ==

ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ', העניק בטקס חגיגי שהתקיים ביום שני ( 23/11/15) במשכן לאמנויות הבמה בבאר-שבע את אות מגן ראש העיר למתנדב מצטיין לשורה של תושבים המעניקים מזמנם עבור תושבי העיר, עמותות וארגונים. בין התושבים אשר יקבלו את האות ירחמיאל בורוזובסקי, בן 68, גמלאי התעשייה האווירית, אשר מתנדב מדי שבוע, זו השנה החמישית במרכז החינוכי-שיקומי של עמותת "צעד קדימה" בעיר. "צעד קדימה" היא עמותת הורים המפעילה מגוון מסגרות ותוכניות ברחבי המדינה עבור תינוקות, ילדים ובוגרים עם שיתוק מוחי. כחלק מהתנדבותו, בורוזובסקי, לוקח חלק בפעילויות משחק אחד על אחד עם הילדים, עוזר לצוות בכיתה, מסייע לצוות בליווי הילדים בפעילות מחוץ למרכז, ובנוסף, הוא עוזר לצוות באחזקה ותיקונים במרכז. במהלך השנים בורוזובסקי הצליח לרתום את חבריו ואנשים נוספים להתנדבות בעמותה.

גיא סלומון, מנכ"ל "צעד קדימה": "אני מברך את ירחמיאל בורוזובסקי על הזכייה הראויה באות מגן ראש העיר למתנדב מצטיין. אין ספק שירחמיאל בורוזובסקי ומהווה דוגמא ומופת להתנדבות משמעותית ותורם רבות לילדים, לצוות ולעמותה. בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לו ולעשרות המתנדבים של צעד קדימה שעושים עבודת קודש. לא תמיד הילדים יכולים להביע במילים את הערכתם לאותם מתנדבים, אבל אני סבור שהם מרגישים את האהבה והוקרת התודה על פעילותם הלא ברורה מאליה."

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קרמר דוידוביץ' ג'י.סי.אס בע"מ.