מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 25/11/2015 16:20
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

דאסו סיסטמס מקימה את קרן La Fondation Dassault Systèmes

המציבה את טכנולוגיית תלת הממד ויקומים וירטואליים בלב החינוך להרחבת גבולות הידע והמחקר

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על הקמת קרן La Fondation Dassault Systèmes , קרן המוקדשת לשינוי עתיד החינוך והמחקר באמצעות רתימת יכולות למידה וגילוי רבות עוצמה של טכנולוגיית תלת ממד ויקומים ווירטואליים.

La Fondation Dassault Systems, תספק מענקים, תכנים דיגיטליים ומיומנויות בטכנולוגיות וירטואליות ליוזמות חינוך ומחקר במוסדות אקדמיים מקדמי-חשיבה, כמו מכוני מחקר, מוזיאונים, איגודים, מרכזי תרבות וארגונים אחרים במגוון תחומי עניין ברחבי האיחוד האירופאי. תמיכה זאת תספק גישה רבה יותר לתכני 3D, טכנולוגיות ויישומי הדמיה, המשמשים מזה זמן רב בתעשייה עבור העיצוב, הנדסה וייצור של מרבית המוצרים עליהם החברה האנושית מסתמכת היום. גישה כזו יכולה לעזור ביצירת חוויות למידה חדשות, ולעודד עניין נרחב יותר במדע, מתמטיקה, הנדסה ותחומי טכנולוגיה בקרב סטודנטים.

Big data, חיישנים, ניידות, חומרים חדשים וטכנולוגיות נוספות, מחלחלים בהדרגה לכל היבטי החיים, ומטלטלים את האופן בו החברה חיה, עובדת ומתקשרת. בעידן זה של שינויים, הכרחי להתכונן עבור אתגרים חדשים באמצעות תכניות חינוך ומחקר המספקות לדורות עתידיים של הוגים, ממציאים, בונים ומנהיגים, גישה לחידושים הטכנולוגיים העדכניים ביותר.

יקומים וירטואליים וטכנולוגיות D3 משלבים תיאוריה, התנסות ודמיון, כדי להציע יותר מאשר ספרים ולוחות מסורתיים - ייצוג דיגיטלי ריאליסטי של העולם הפיזי. "תאום וירטואלי" זה ומיומנות רבה יותר בטכנולוגיות וירטואליות, יכולים לעזור בסימולציה ותכנון של חוויות עולם-אמתי עתידיות, כולל השפעה סביבתית, עירונית, או ארגונומיה של שרשרת ייצור.

"לאירופה יש מורשת טכנולוגית ומדעית עשירה, וחינוך ומחקר היכולים להתבסס על כך מקיימים את ההבטחה של עתיד בר-קיימא יותר. לחברות עסקיות יש גם תפקיד ספציפי למלא בחברה, והן יכולות לעזור בהשראה על אנשים לחבור יחד ולטפח חדשנות עבור עולם טוב יותר ובר-קיימא", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס. "מעורבות חברתית וסביבתית הנה כבר זמן רב בלבה של דאסו סיסטמס. אנו מאמינים ביכולות הייחודיות של עולמות וירטואליים לאפשר אינטראקציה עם העולם בדרכים חדשות ומרגשות, ולטפח חשיבה יצירתית, חדשנות, ידע וקידמה, עבור הבנה טובה יותר של אתגרים ופתרונותיהם. La Fondation Dassault Systems משקפת את ייעוד החברה שלנו לספק לעסקים ואנשים באמצעות 3DEXPERIENCE עולמות המאפשרים לטפח חדשנות בת-קיימא המסוגלת ליצור הרמוניה בין מוצרים, הטבע והחיים".

La Fondation Dassault Systèmes פרסמה קריאה ראשונה לפרויקטים. למידע נוסף בקרו ב-.lafondation.3ds.com

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3DEXPERIENCE של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מייצרת ערך ליותר מ-190,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
3DEXPERIENCE, CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SOLIDWORKS, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSWYM, BIOVIA, 3DEXCITE ו-NETVIBES הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.