מפרסם: Ms comms
תאריך: 26/11/2015 09:51
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

ARM חושפת טכנולוגיות משופרות להאצת הפריסה רחבת ההיקף של התקני IoT

ARM, מובילה בפיתוח פתרונות IP (קניין רוחני) טכנולוגיים לתעשיית האלקטרוניקה, משיקה חבילה חדשה של מוצרים המיועדים להאיץ את הפריסה הבטוחה של טכנולוגיית IoT בהיקף נרחב על-ידי עסקים. מוצרי ה-ARM mbed החדשים יאיצו את הפריסה של התקני IoT ויספקו תכונות משופרות שיאפשרו את הפיתוח של התקנים מאובטחים ומדרגיים נוספים. Mbed Device Connector מאפשר למפתחים לחבר התקנים בתוך פריסות אב-טיפוס, לבנות יישומי רשת מאובטחים במהירות ולשלב אותם בקלות עם פתרונות ענן. מפתחים יוכלו למצוא את ה-mbed Device Connector בקישורconnector.mbed.com בחינם עבור כמות של עד 100 התקנים, עם טיפול של עד 10,000 אירועים בשעה. בנוסף, גרסת mbed OS Technology Preview היא האיטרציה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה היעילה והמודולארית עבור MCUs המבוססים על ARM Cortex-M. המוצר תוכנן כדי לאפשר IoT מותאם לגודל והמפתחים יוכלו לנצל את החידושים של המוצר, לרבות mbed TLS, תמיכת מערכת ההפעלה המקורית הראשונה עבור יכולת ניהול בסיסית וחיבוריות בתקן Thread.
עסקים הפורסים יישומי IoT חייבים לטפל בכל ההיבטים של חיבוריות, אבטחה ויעילות. כדי להאיץ זאת יצרה ARM שתי פלטפורמות ייחוס כחלק ממפת דרכים של mbed Reference Designs שתעזור למפתחים לקצר את הזמן שבין אב הטיפוס לבין תכנון ההתקן הסופי, עם השימוש במשאבי מקור פתוח. ARM חשפה בכנסARM TechCon 2015 הדגמות של שני התכנונים הראשונים: הראשון, Mbed Wearable Reference Design – התקן בעל נצילות הספק גבוהה, הנלבש על מפרק כף היד ומסוגל לספק חווית משתמש אינטראקטיבית מלאה עם תוחלת חיי סוללה של כשמונה שבועות. התכנון השני, Mbed Smart City Reference Design – מיועד לניטור תשתיות ויישומים תעשייתיים חכמים המשתמשים בפרוטוקולי רשת sub-GHz 6LoWPAN & CoAP עבור מספר גדול של התקנים. התכנון תומך בפריסה מהירה, בניית תצורה וניהול של נתבים והתקני קצה המותאמים למגוון של טכנולוגיות תמסורת ביישומים תעשייתיים באופן שיעזור לצמצם את ה-BoM עבור התקני הקצה.
מאז ש-ARM פרסמה את החזון שלה עבור ה-mbed IoT Device Platform באוקטובר 2014 ניתן לראות תמיכה גורפת מצד השותפות. בשנה האחרונה בלבד, יותר מ-55 שותפות הצטרפו לתוכנית שותפות mbed והן משקיעות משאבים נכבדים כדי לתמוך ב-mbed IoT Device Platform. כיום, מעורבים ביוזמה כ-250 מהנדסים ייעודיים, זאת בנוסף לעובדה שקהילת ה-mbed התרחבה ליותר מ-150,000 מפתחים מרחבי העולם.
ARM תומכת בצמיחת הפלטפורמה עם תוכנות mbed חדשות, חומרות וכלי פיתוח, המושתתים על הסטנדרטים הפתוחים החדשים בתעשייה עבור חיבוריות ואבטחה, לרבות מערכת ההפעלה הראשונה המציעה תמיכה מקורית עבור תקן החיבוריות Thread.

אודות ARM
הטכנולוגיות של ARM מצויות בלב ליבם של המוצרים הדיגיטליים המתקדמים בעולם. הטכנולוגיה של החברה מאפשרת היווצרותם של שווקים חדשים ומקדמת שינוי מהותי של תעשיות ושל החברה בכלל. חברת ARM מתכננת מעבדים מדרגיים וחסכוניים באנרגיה וטכנולוגיות נלוות במטרה לספק את הבינה לקשת רחבה של יישומים, מחיישנים ועד לשרתים, כולל טלפונים חכמים, טאבלטים, תשתיות ארגוניות והאינטרנט של החפצים.
הטכנולוגיה החדשנית של החברה מורשית על-ידי שותפות ARM שהוציאו לשוק יותר מ-50 מיליארד SoCs (מערכות על גבי שבב) המכילות את הקניין הרוחני של החברה מאז הוקמה ב-1990. ביחד עם ה"קהילה המחוברת" של ARM פורצת החברה עוד ועוד מחסומים כדי להביא חדשנות למפתחים, למתכננים ולמהנדסים, ולפלס עבור חברות האלקטרוניקה המובילות נתיב מהיר ואמין אל השוק. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בקיימברידג', אנגליה והיא מעסיקה יותר מ-4300 עובדים. לחברה למעלה מ-35 מרכזי פיתוח ומשרדי מכירות ברחבי העולם. ARM ישראל הוקמה בשנת 2000 ופעילותה מתמקדת במכירת רישיונות IP באופן ישיר ומכירת כלים באמצעות מפיץ. www.arm.com

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Ms comms.