סלון SAPHIRA
סלון SAPHIRA
מוריס דדון
מוריס דדון
ספירה גרינברג
ספירה גרינברג
הודעה לעיתונות

הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA

באירוע נוצץ ומושקע במיוחד הושק בוטיק הסלון היוקרתי SAPHIRA, בבעלות מוריס דדון מעצב השיער מבוורלי הילס וחברת מוצרי הטיפוח לשיער SAPHIRA במלון וולדורף אסטוריה ירושלים.

בוטיק SAPHIRA הוקם בעלות השקעה המוערכת בכ-2 מיליון ₪, וכולל עיצוב ובניית מתחם חדש המתפרס על פני 170 מ"ר בקומה התחתונה של מלון וולדורף אסטוריה, רכישת ריהוט יוקרתי וציוד מיוחד ביבוא אישי לשמונה עמדות עיצוב השיער, חדר מניקור פדיקור וחדר אח"מים בעיצוב מיוחד.
סלון הבוטיק SAPHIRA הינו חנות הדגל הראשונה בעולם של מוצרי SAPHIRA והמקום הבלעדי בישראל בו ניתן יהיה לרכוש את מוצרי SAPHIRA אותם צורכים רבבות אנשים בעשרות מדינות ברחבי העולם.

מעצב השיער מוריס דדון, השותף במקום: "מרגש אותנו להיות הראשונים המביאים לישראל את חווית ה"בוטיק סלון והמוצרים של SAPHIRA". עבורנו, 'בוטיק הסלון SAPHIRA' מרכז את מה שאנו מאמינים בו: האפשרות לתת לכל גבר או אישה חוויה מושלמת, לצד שירות מקצועי ומקיף. חוויה שעטופה באלגנטיות, אופנתיות ויוצרת עולם אחר, חדש ומרגש. אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע אלינו ולראות את הסטנדרטים שטרם נראו במדינה. במתחם החדש שלנו יצרנו קפיצת מדרגה בעולם היופי הישראלי ואני שמח להיות חלק מזה".

גיא קליימן מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים מברך על השקת הסלון ומציין כי "חיפשנו זמן רב את האנשים הנכונים שיאיישו את המקום ואנו בטוחים שמתחם היופי שנפתח לא מכבר יביא בשורה ואיכות שלא נראתה במתחמי יופי בישראל. אני מאחל למוריס דדון ולחברת SAPHIRA הצלחה רבה עם הסלון".

מוריס דדון, בעל ניסיון עשיר בתחום עיצוב השיער, הסטייליסט והמנהל האמנותי המפורסם של חברת 'פרדריק פקאי', שעם לקוחותיו המפורסמים נמנו סנדרה בולוק, ברוק שילדס, ג'ניפר אניסטון, קירק דאגלאס, הילרי דאף,
איימי רוסום, טומי לי ג'ונס, פטרישיה היטון ורבים אחרים, נולד בירושלים ובילדותו עבר להתגורר עם משפחתו בפריז שם למד את אמנות עיצוב השיער מז'אק דה סנז'ה והפך במהרה לאחד ממעצבי השיער המשפיעים ביותר בפריז, והיה למנהל האמנותי של 'סלון דה סנז'ה' ולמנטור עבור סלונים רבים ברחבי צרפת.
בתחילת שנות ה-90 עבר דדון לניו יורק והחל לעבוד עם פרדריק פקאי ואף סייע בפתיחת הסניף בלוס אנג'לס, שם גם שימש כמנהל האומנותי. בהמשך הוא לקח חלק בהקמת הסניף של פקאי בבוורלי הילס והיה למנהל האמנותי של הסלון, שם עבד עם כל המי ומי.

עבודותיו של דדון התנוססו על שערי המגזינים של הניו יורק טיימס והלוס אנג'לס טיימס וכן בתצוגות אפנה בפריז של שאנל, גי לרוש, כריסטיאן דיור, גוטיה וכריסטיאן לקרואה.
בתחילת 2014, מונע ממניעים ציוניים החליט דדון להגשים את חלומו ולעלות לישראל ולפתוח סלון יוקרתי במלון וולדורף אסטוריה בירושלים.

ספירה גרינברג, השם והפנים שמאחורי המותג, פיתחה יחד עם בעלה, אביעד גרינברג, את מוצרי SAPHIRA. השניים החליטו לקחת את המינרלים של ים המלח, הידועים כל כך בתחום טיפוח הגוף ולהתאימם לטיפוח השיער.
SAPHIRA היא החברה היחידה בעולם המתמחה בשילוב המינרלים של ים המלח במוצרי שיער בלבד. מוצרי החברה נמכרים היום במעלה מאלפיים מספרות ברחבי העולם וכעת גם בישראל.

הקונספט הייחודי של סלון הבוטיק SAPHIRA
Saphira הוא בוטיק סלון אשר חרט על דגלו את המחויבות לסטנדרטים הגבוהים ביותר. ערך זה בא לידי ביטוי בכל הרבדים - צוות המכון המקצועי, עיצוב המכון, אירוח ופינוק הלקוח/ה, דאגה לטיפולים משלימים [איפור, פדיקור ומניקור],ועוד.

ממגוון השירותים שינתנו בסלון הבוטיק: כל מה שכלה צריכה (עיצוב שיער, פדיקור, מניקור, איפור, עיסויים מרגיעים וסיוע בהלבשה. כל סוגי התספורות והתסרוקות, פן, צביעת שיער, באליאנג', חידוש צבע, ברק ירוק, גוונים בטכניקה מתקדמת, החלקה יפנית, הארכת שיער, תוספות שיער, פתיחת תלתלים/סלסול שיער. טיפוח – חמישה סוגי פדיקור, שבעה סוגי מניקור, איפור ערב ולאירועים, עיצוב גבות, צביעת ריסים. טיפולים- טיפול לחידוש הבריאות של צבע השיער, עיסוי ראש מינרלי, רילקסר, החלקה מינרלית. עיסויים- רפלקסולוגיה מקצועית, מסיכת בוץ מינרלי, עיסוי פנים, עיסוי צוואר ושכמות.

http://saphirasalon.com/

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מרום תקשורת.