מפרסם: ניר הירשמן תקשורת
תאריך: 26/11/2015 13:28
נושא: חברה
הודעה לעיתונות

נשיא המדינה העניק את פרס אות המופת החברתי להתנדבות לאומי לאמתי קורן, מנכ"ל כל זכות

אמתי קורן, יזם ומנכ"ל אתר "כל זכות", קיבל אמש (יום ד') את פרס אות המופת החברתי להתנדבות לאומית לשנת 2015 במעמד כבוד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין.

הפרס, אשר ניתן במסגרת כנס שדרות לחברה, ניתן בכל שנה למתנדבים אשר הצטיינו בתחום התנדבותם ותרומתם נחשב לייחודית ובעלת ערך לחברה. קורן, אשר יזם את הקמת אתר "כל זכות" אתר הזכויות המוביל בישראל, המשרת מיליוני גולשים מידי שנה, זכה בפרס לאחר שנבחר בידי וועדה מיוחדת מטעם "המועצה הלאומית להתנדבות בישראל" ו-"כנס שדרות לחברה". עוד קיבלו את הפרס השנה רעיה שטראוס בן-דרור ומוטי פריד.

כל-זכות (http://kolzchut.org.il) הוא מאגר המידע המקיף ביותר על זכויות תושבי ישראל והדרך למימושן. המידע מוגש בחינם, באופן חופשי וללא כל כוונת רווח. קורן ייסד את האתר יחד עם ארז פרלמוטר בשנת 2010, והוא משמש כמנכ"ל בהתנדבות מאז. עוד תרם קורן מיליון ₪ מכספו הפרטי למיזם. האתר, אשר מנגיש לאזרח את שלל זכויותיו בשפה ברורה ופשוטה, משרת כ- 3 מיליון גולשים ייחודיים בשנה, עם כ- 100 אלף כניסות בשבוע והוא מכיל כ- 4,800 דפי מידע בעברית, כ- 900 בערבית וכ- 500 באנגלית במגוון רחב של תחומים כגון זכויות עובדים, בריאות, מוגבלויות, נשים, זיקנה, ניצולי שואה ועוד. המאגר הוא תוצר של שיתוף פעולה בין עשרות ארגונים ומומחי זכויות מובילים מהממשלה, ארגונים חברתיים ואקדמיה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- ניר הירשמן תקשורת.