מפרסם: מבט
תאריך: 05/12/2015 18:41
נושא: מסעדות, צרכנות, תחקירים
לוגו
לוגו
הודעה לעיתונות

מבט משיקה שירות חדש לציבור

חברת מ.ב.ט. חושפת עוד שלב בפעילותה בתחום בטיחות המזון בארץ.

תלונות רבות על תחלואה ומזון מזוהם מגיעות מידי יום לבקרים של חברת מבט ברחבי הארץ, תלונות כנגד בתי מלון, מסעדות, חברות קייטרינג ואפילו דיור מוגן.
מניתוח התלונות ניתן ללמוד שבתי עסק אשר אינם עומדים בתנאים מינימאליים של בטיחות מזון מסכנים את בריאות הסועד וחשופים לסכנת תביעה ואף סגירה מנהלית של העסק ע"י פקחי משרד הבריאות.
חברת מבט מציעה שירות לציבור שבו יוכלו הסועדים הנפגעים לדווח על סיפורם הכואב. התלונות ישלחו באמצעות מייל ישיר למשרדי החברה ובקרים של חברת מבט יצרו קשר עם בית העסק על מנת להעניק לו טיפול בתקלות ושדרוג המטבח לרמת הבטיחות הגבוהה ביותר.
מטרת המהלך לשפר את תדמיתו של ענף המסעדות, שנפגעת בכל פעם שמתפרסמים מקרים של בטיחות מזון לקויה.

tlunot@mabat.biz

בברכה,

אילן קאשי, מנכ"ל.

054-5763589

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מבט.