הודעה לעיתונות

Travelersbox גם בדולר קנדי; 10 מכונות הפקדה ישרתו פוטנציאל עצום של 38 מיליון נוסעים

כל אמריקני 5 מבצע הפקדה במכונות של טרוולרסבוקס

חברת הסטארטאפ הישראלית Travelersbox חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם שדה התעופה הבינלאומי Pearson שבטורונטו קנדה. במסגרת ההסכם, תושלם עד לערב חג המולד התקנה של 10 מכונות חדשות בשדה התעופה. Traveleresbox מאפשרת להמיר כסף זר-מקומי לכסף דיגטלי באמצעות מכונות יעודיות שפיתחה. בשדה התעופה Pearson עברו בשנת 2014 למעלה מ-38 מיליון נוסעים.

עבור Traveleresbox מדובר בהרחבת הפעילות העסקית ביבשת חדשה וחשיפה לשוק הצפון אמריקני. ההשקה מייצרת נקודת מפגש משמעותית עם קהל היעד העיקרי של החברה המורכב ברובו מאמריקנים. עד כה, מניתוח הפעילות למול מכונות ההפקדה בשדות תעופה ברחבי העולם עולה כי התייר האמריקני הוא מהמאמצים הנלהבים של השירות עם יחס המרה של 20%. כלומר כל אמריקני 5 יבצע הפקדה במכונה. בנוסף, התייר האמריקני הממוצע מבצע הפקדות ממוצעות של כ-25$.

במקביל החברה נמצאת כעת במו"מ עם שדות בינלאומיים נוספים ביבשת, כולל צפון, מרכז ודרום אמריקה, כשההתקנה בקנדה היא הראשונה ביבשת.

כל התקנה במיקום חדש מייצרת ל- Traveleresbox הכנסות נוספות ועלייה מחודשת ברווחיות. כל התקנה, בטח אסטרטגית של מספר עמדות בשדה תעופה אחד, מקדמת את החברה להשגת היעדים האסטרטגיים והפיננסיים שלה. מרבית השווקים שהחברה פועלת בהם הם רווחיים, ובחברה מצפים שהמכונות בקנדה יתרמו תרומה גדולה לתוצאות הפיננסיות של החברה.

תומר זוסמן, מנכ"ל ויזם משותף ב- Traveleresbox: "המכונות בקנדה יכנסו לפעולה כבר בימים הקרובים כדי לוודא שהן פעילות ללא תקלות במהלך העונה הבוערת שם, עונת החגים וסוף השנה. אנחנו נמצאים במגעים עם הנהלות של שדות תעופה נוספים ואין לנו ספק שקנדה מהווה סוג של פיילוט עבורנו באזור הזה של העולם ומניסיון העבר אנחנו דיי אופטימיים לגבי העתיד שם".

מייקל רוס, מנהל פיתוח מסחרי וקשרי נוסעים, שדה התעופה הבינלאומי פירסון: "פירסון הוא האב בינלאומי מוביל ואנחנו מאוד שמחים על האפשרות להציע שירות כזה ללקוחותינו. שירות ייחודי כמו זה המוצע על ידי TravelersBox משפר משמעותית את חווית הנוסעים שלנו ומספק פתרון נוח להמרת הכסף שנשאר להם מהביקור אצלנו לכדי כרטיסי מתנה דיגיטליים או כל מטרה אחרת".

Travelersbox (עידן דשא, תומר זוסמן ודרור בלומנטל) שגייסה עד כה השקעה של כ-5 מיליון דולר מיובל טל, זוהר גילון, אהוד לוי, חגי טל, iAngels, Global Blue וקרן פיטנגו, פיתחה מגוון טכנולוגיות לסליקת כסף זר ושילבה אותן במכונה ייעודית שפיתחה גם כן, המאפשרת הפקדת כספים למגוון רחב של שירותים וישומים דיגיטליים כמו גם חשבונות בנק.

החברה מספקת מענה לבעיה מאוד שכיחה ומוכרת המאפיינת את כל מי שאי פעם טס לחו"ל: כסף מקומי שנשאר מהביקור בד"כ מוצא את עצמו נזרק למגירה ונשכח. בכל נסיעה נוספת נצבר עוד כסף מקומי לא מנוצל וכך לאט נאסף סכום כסף לא מבוטל ולא מנוצל. מכונת ההפקדה של Travelersbox מאפשרת ביצוע הפקדה והמרה של כסף פיזי זר לידי כסף און ליין בחשבונות כמו: PayPal, Google Play, Skype,Starbucks ועוד. מדובר בטכנולוגיה עתירת ידע ובתהליך פיננסי מורכב וחכם.

השוק הבינ"ל שבו פועלת TravelersBox עצום. מדובר ב-3 מיליארד נוסעים העוברים בשדות תעופה ברחבי העולם, בכל שנה. מנתונים נצברים במערכות TravelersBoxניתן כבר לציין כי ממוצע הכסף שנשאר בידי הנוסעים עומד על סך של 18 דולר.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- מירון תקשורת משווקת.