מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 13/12/2015 15:07
נושא: טכנולוגיה והייטק
לירן אשל, מנכ"ל CTERA
לירן אשל, מנכ"ל CTERA
הודעה לעיתונות

CTERA משיקה מוצר חדש להגנת נתוני שרת בארגון

פלטפורמת שירותי הקבצים הארגוניים של CTERA מתרחבת ותכלול הגנת נתונים לשרתי ענן במודל של IT-as-a-Service

חברת CTERA הכריזה על פתרון הגנת נתונים in-cloud ו-cloud-to-cloud מאובטח ואוטומטי, המאפשר לארגונים להגן על השרתים הפרוסים על פני כל תשתית הענן. המוצר, Cloud Server Data Protection, תוכנן עבור קבוצות CloudOps ארגוניות, אשר חשבו מחדש על אסטרטגיות אבטחת נתונים בעוד הם מעבירים את עומסי העבודה בעידן החדש של שירותי ענן ואספקת IT-as – a -Service.

הפתרון מפתח את יכולות הגיבוי המתקדמות אשר פותחו כחלק מפלטפורמת שירותי הקבצים הארגוניים של CTERA , מפתח את יכולות משתמשי הקצה והמשרד המרוחק על מנת לספק פתרון נוסף עבור עומסי עבודה in-cloud. פלטפורמה זו מנוהלת בעזרת קונסולת ניהול אחת על גבי תשתית ענן לבחירתו של הארגון. הפתרון מאפשר לארגונים להחליף פתרונות גיבוי מסורבלים ומסורתיים אשר אינם מסוגלים לענות על הצרכים המתפתחים של פעולות בענן.

בין יתרונותיו הבולטים של Cloud Server Data Protection: פתרון גיבוי ענן-אגנוסטי המאפשר לארגונים להגן על הנתונים בענן הווירטואלי הפרטי שלהם (VPC) במקביל למינוף שירות Object Storage של כל ענן (Amazon Web Services, Microsoft Azure, IBM Cloud, OpenStack ועוד) כדי לאחסן את נתוני הגיבוי בצורה חסכונית. יכולת ייחודית זו משחררת את הארגונים מלהיות קשורים להצעות הגנת נתונים על ידי פלטפורמה ספציפית או על ידי רמת hypervisor. מלבד זאת כולל המוצר מערכת ניהול הגנת נתונים רבת-דיירים (multi-tenant), פלטפורמת Service Delivery אוטומטית החוסכת חלק מהתפעול הידני של ה IT בארגון.

" Cloud Server Data Protection של CTERA הינה פלטפורמת אספקת שירות מגוונת וניידת, אשר מספקת לארגונים גמישות מלאה ושליטה על הנתונים, אבטחת הנתונים והתקציב שלהם" אומר לירן אשל, מנכ"ל CTERA. "העולם הולך לכיוון של מחשוב היברידי – והמוצר שלנו עונה בדיוק על הצורך הזה של שילוב בין העולמות. החשיפה הזו היא צעד נוסף בהתפתחות ובצמיחה של CTERA בשווקים העולמיים, והיא מאפשרת לנו להמשיך ולהרחיב את מרכז הפיתוח הישראלי שלנו בעובדים רבים נוספים".

אודות CTERA
חברת CTERA Networks הינה חברה מובילה בעולם בתחום פתרונות אחסון מבוססי ענן. החברה נוסדה ב-2008 ע"י יוצאי צ'ק פוינט וכיום מונה כ-120 עובדים. מוצרי CTERAמשלבים חומרה ותוכנה, ומאפשרים לספקי שירותי IT לחברות גדולות להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף קבצים בצורה אופטימלית על-גבי תשתית ענן פרטית או ציבורית.
הנהלת החברה ומרכז הפיתוח שלה נמצאים בישראל, עם משרדי מכירות ברחבי ארצות הברית, קנדה, בריטניה, צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה, אוסטרליה והונג קונג. בין לקוחות החברה נמצאות חברות מהגדולות בעולם בתחומי הביטוח, בנקאות, אנרגיה, תרופות ועוד, וכן ספקי שירותים ואינטרנט מובילים כגון Orange (France Telecom), Telefonica, Telecom Italia, Deutsche Telekom, Swisscom, וקבוצת בזק בישראל. בCTERA השקיעו הקרנות Venrock, Bessemer וBenchmark-, וכן ס.Cisc

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.