אווירה וטעם
אווירה וטעם
השפים חיוקה ופירו. צילום שני הלוי
השפים חיוקה ופירו. צילום שני הלוי
מנת ספיישל מתחלפת
מנת ספיישל מתחלפת
הודעה לעיתונות

בית הכוון-תפריט עשיר וטעים במחירים אטרקטיביים במיוחד

מסעדת "בית הכוון" אשר שוכנת במתחם התחנה הראשונה בירושלים מציעה תפריטי צהריים וערב עשירים ומגוונים וכל זאת במחירים אטרקטיביים במיוחד, כשעל האוכל אמונים בין השאר שתי דמויות שכנראה יהיו מוכרות לכם מעולם הטלוויזיה. האחת-חני פירו שהשתתפה בעונה השניה של "מאסטר שף", והשני, השף אבירם חיוקה, פיינליסט "משחקי השף" שכיכב מהרגע הראשון עד לגמר הגדול בנבחרתו של אסף גרניט.

עם כניסתכם למסעדה שהקומה על יסודות מבנה לשימור מרשים בירושלים ובסמוך אליה עובר "שביל האופניים" (שביל ארוך המיועד לאלפי האנשים שמדי יום עורכים לאורכו פעילות ספורטיבית), מיד תחושו באווירה חמה ונעימה, כנראה שבשל המוזיקה הנוסטלגית שמתנגנת ברקע ואולי בגלל העיצוב במקום שמשדר חמימות לקראת עונת החורף הקרבה. בכל מקרה, המסעדה המוצלחת שמצליחה למלא את השולחנות ואת רצונם של הלקוחות מציעה בתפריט הצהריים פלטת סלטים המורכבת ממגוון של חמישה עד שישה סלטים משתנים בהם סלט עגבניות עם פלפל חריף, כוסברה ושום, סחוג ביתי, סלט חציל-גמבא, עגבניה ושום על הגריל, בורגול עם עשבי טיבול וחמוציות כשלאלו מתלווה הפיתה המיוחדת "פרנה", פיתה עטופה בסולת שמוגשת בחום במחיר של 28 שקלים.
מנת הדגל של המסעדה ושל השף חיוקה היא "קאדה סיסקה" שמוגש עם שלושה רטבים (טחינה, קארי, ואילוי וסלסלת עגבניות שרופות) במחיר של 46 שקלים. בספיישל תמצאו את מנת הקרפצ'ו שמוגשת על מצע של בצל מושחם, פטריות מושחמות ואילוי פורצ'יני. כמו כן תמצאו בתפריט פיש אנד צ'יפס שמוגש עם ויניגרט שיפקה ויאיולי עריסה במחיר של 52 שקלים. מרק משתנה (כרגע מרק תירס), ואת "הסיגר של חני" (דגי ים בתיבול מזרחי בליווי איולי שיפקה) במחיר של 39 שקלים.

במנות הערב מוגש תבשיל האסאדו הטעים שמבושל ביין לבן, ירקות שורש וקרם קשיו,
סטייק הסינטה שמוגש עם פלאפל מח עצם עם רוטב ציר בקר עם אספרסו על קרם שומר.
כמו כן ניתן למצוא את קבב הבית המומלץ במחיר של 55 שקלים וכבד העוף שמוגש עם תפו"א שרוף וריבת בצל ובלסמי במחיר של 54 שקלים.

בגזרת הקינוחים, בנוסף לכוס התה או הקפה שחור או האספרסו (כן המקום כשר) תוכלו ליהנות משלושה קינוחים המוצעים בהם: סיגר פיצוחים ברוטב שוקולד חם במחיר של 34 שקלים, בסבוסה-עוגת סולת המוגשת עם מייפל וכדור קוקוס וכמובן קינוח עוגיית הקוקיס (עוגיה עם שוקולד-צ'יפס בתוספת גלידת תות ברוטב כרמל אספרסו).
המסעדה כשרה

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אלדר יחסי ציבור ותקשורת.