אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר יו"ר ועדת החוקה
אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר יו"ר ועדת החוקה
ספרו של אוריאל לין - "הגנה עצמית"
ספרו של אוריאל לין - "הגנה עצמית"
הודעה לעיתונות

אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר יו"ר ועדת החוקה: "נוכל להפחית את קורבנות הטרור באמצעות כוח הגנה אזרחי"

אוריאל לין, פובליציסט, נשיא איגוד לשכות המסחר ולשעבר יו"ר ועדת החוקה בכנסת, בפניה לראש הממשלה והשר לביטחון פנים: "הרחיבו את מספר נושאי הנשק במגזר האזרחי והעירוני".
"מדינת ישראל נבנתה על בסיס עיקרון ההגנה העצמית" אומר לין, "היא קיימת על בסיס עקרון זה. הקמנו את מדינת ישראל כדי שיותר יהודים לא ירצחו על שום שהם יהודים. אסור להרשות שכאן בישראל יהודים ירצחו על שום שהם יהודים. אם רוצים לחזק את ההרתעה ולצמצם את מספר הקורבנות של הטרור, יש לבנות מערך הגנה אזרחי של תושבים אחראיים המיומנים בנשיאת כלי ירייה."

בשנת 2015 יצא ספרו של לין – "הגנה עצמית" בהוצאת ContentoNow: ספר עלילתי על חבורת נערים מצפון העיר תל- אביב, שאינם חוששים להסתכל למציאות ישר בעיניים, בו מעלה לין סוגיות מרכזיות של לוחמה בטרור. חבורת הנערים, שאמצה את עקרון ההגנה העצמית, מנעה את אירוע הטרור החמור ביותר שיכול היה להתרחש בישראל. בספר ביקורת חריפה על המדיניות הכושלת בעבר של המשרד לביטחון פנים, שפרק את אזרחי ישראל מנשקם והפכם לטרף קל לפיגועי טרור. הספר זמין באתר ContentoNow ובחנויות הרשת סטימצקי.

אוריאל לין הוא עורך דין ונשיא איגוד לשכות המסחר. כיהן כחבר הכנסת, כממונה על הכנסות המדינה, כמנכ"ל משרד האנרגיה והתשתיות וכיו"ר מועצת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. במהלך כהונתו כחבר כנסת, העביר עשרה חוקים למאבק בפשיעה, ביניהם חוק המשנה את יסודות ההגנה העצמית - אדם שהותקף שלא כדין ויש סכנת פגיעה בחייו, בחירותו, בגופו, ברכושו או בכבודו, יהיה רשאי להגן על עצמו ולהעביר את הסיכון לתוקף חוק העונשין (תיקון מס' 37), התשנ"ב-1992.

לרכישת הספר "הגנה עצמית" באתר סטימצקי: http://goo.gl/Kgi2VO
לרכישת הספר "הגנה עצמית" באתר ContentoNow http://www.contentonow.co.il/#!-/csf3
לצפייה בראיון עם אוריאל לין עם נתנאל סמריק באולפן ContentoTV https://youtu.be/L2OxIejskJ
לאתר ContentoNow
http://www.contentonow.co.il

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- קונטנטו נאו הוצאה לאור - ContentoNow.