מפרסם: goodnews public relations
תאריך: 30/12/2015 18:21
עדכון: 30/12/2015 18:25
נושא:
הודעה לעיתונות

לקוחות חדשים למשרד היח"צ goodnews בבעלות רותם שדה

קבוצת סגל בייבי, אתר kidzone.co.il למכירת מוצרי תינוקות וילדים, חברת walla-be וחברת שאוליאן יבואנית תנורי LOFRA
משרד יחסי הציבור goodnews בבעלותה של רותם שדה ממשיך להתרחב ולקבל תקציבים חדשים

משרד היח"צ goodnews בבעלותה של רותם שדה, קיבל לידיו 4 תקציבים חדשים:
בתחום התינוקות, הילדים והלייפסטייל, המשרד ממשיך להוביל:
קבוצת סגל בייבי הינה קבוצה הקיימת למעלה מ-70 שנה ומובילה בתחום ריהוט חדרי הילדים ויבואנית ומפיצת מותגים מובילים כגון: סובינקס, קלמנטוני, טף טויס ועוד.
חברת walla be הינה מצטרפת נוספת למשרד: חברה הפועלת מזה כעשור כאשר התחילה עם פטנט עם חולצות הנקה ייחודיות, היום החברה מייצרת שלל מוצרים בניהם מנשאים לתינוקות, מגבות ייעודיות, תיקי החתלה ועוד.
אתר הילדים החדש kidzone.co.il בשיתוף פעולה עם קהילה פאפאזון - חנות מקוונת למגוון ענק של מוצרי תינוקות וילדים מינקות ועד גיל המצווה. מדובר במחירים שווים לכל כיס, עם נוחות מרבית כאשר המשלוח ללקוח הינו חינם בקנייה מעל 100 ש"ח.

חברת שאוליאן יבואנית תנורי LOFRA: החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית ויבואנית בלעדית של תנורי LOFRA.
חברת אינסטה ישראל שעורכת זו השנה השלישית את תחרות האוסקר הישראלי של צילומי האינסטגרם. מדובר בתחרות צילומים מתוך האינסטגרם עם מבחר קטגוריות כמו צילומי הטבע של השנה, צילומי האוכל, צילומי רחוב ועוד.

בנוסף, פטנט חדש בשם nap-up, פטנט ישראלי ייחודי המהווה פתרון יחיד במינו לבעיה מרכזית העומדת בפני הורים לילדים כאשר הילד נרדם ברכב והראש נופל לצדדים או קדימה. ה-nap up הינו תומך ראש לילדים הנרדמים ומונע את הנפילות הללו.

לדברי רותם שדה- בעלת משרד היח"צ goodnews: "אני שמחה וגאה על כניסתם של הלקוחות החדשים למשרד, אנחנו מתחילים את שנת 2016 עם מבחר גדול של לקוחות עם התרחבות לתחומים חדשים והמון עשייה".

משרד goonewsיחסי ציבור מנוהל ע"י רותם שדה, בעלת היכרות וניסיון של למעלה מעשור בתחום היח"צ והאסטרטגיה התקשורתית. בין לקוחות המשרד: רשת אניפט, רשת בייבי סטאר, חברת הזרע ישראל, צעצועי אילנית, סימפלי גוד, רשת השווארמה הטבעונית ועוד...

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- goodnews public relations.