פאפא גונס פיצה קרדיט, זרמון
פאפא גונס פיצה קרדיט, זרמון
הודעה לעיתונות

פאפא ג'ונס רשת הפיצריות מארצות הברית משיקה סניף ראשון בישראל

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם עושה עלייה ותפתח את הסניף הראשון בארץ בתל אביב בפברואר 2016

פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות האמריקנית אשר נוסדה בארה"ב בשנת 1984 ומאז כבשה את ארה"ב ואת העולם, מגיעה לישראל. הרשת מונה יותר מ־4,700 סניפים במגוון מדינות ברחבי העולם ומבוססת בעיקר על משלוחים לבתי הלקוחות. פאפא ג'ונס, רשת הפיצריות השלישית בגודלה בעולם אחרי פיצה האט ודומינו'ס פיצה, משיקה בפברואר 2016 את הסניף הראשון בתל אביב.

הסניף הראשון של הרשת בישראל יושק בדיזינגוף פינת ירמיהו. בתוכנית האסטרטגית לשנת 2016, הרשת תתרחב לסניפים נוספים באזור גוש דן תחילה, עם דגש על רחובות הערים ופחות על מרכזי קניות וקניונים. מאחורי הבאת המותג לארץ עומד היזם אסף גרינברג, מבעלי פרנג'ליקו והסושיה שהיה מנכ"ל רשת דומינוס פיצה. גרינברג אמון על פתיחה וניהול של מספר סניפי רשת דומינוס פיצה בישראל ובעולם ובקיא בתחום. אסף גרינברג: "אנו שמחים להשיק בישראל את הסניף הראשון של מותג הפיצה הבינלאומי פאפא ג'ונס ולהביא את הפיצה הטובה ביותר. כפי שקורה ברשת פאפא ג'ונס בארה"ב ובעולם ותואם לערכי המותג, גם פה ייהנו לקוחותינו מפיצה משובחת העשויה מהמרכיבים הטריים והאיכותיים ביותר".

Better ingredients. Better pizza.
האסטרטגיה המלווה את הרשת וכאמור תיושם גם בישראל הינה Better Ingredients,
Better Pizza. הרשת חרטה על דגלה, בכל מקום בעולם, להעניק ללקוחותיה את הפיצה הטובה ביותר מהמרכיבים הכי טריים ואיכותיים שיש. כך שלקוחות הרשת יודעים שהפיצה של פאפא ג'ונס היא הפיצה הטובה ביותר עבורם. הנחת היסוד הזו מלווה את הרשת מיומה הראשון ומאז ועד היום, הרשת נשארת נאמנה ואינה מתפשרת בנושא.

כיאה לכך, הפיצה של פאפא ג'ונס מורכבת מהפרודוקטים הטובים והאיכותיים ביותר:

  • בצק איכותי העשוי מקמח שטיבל מובחר
  • רוטב משובח מעגבניות הגדלות בכרם ומגיעות טריות ואדומות עד 6 שעות מקטיפתן
  • ירקות טריים שנבחרו בקפידה ועברו מבחני טעימה ואיכות קפדניים
  • 100% גבינת מוצרלה
לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- גל תקשורת.