מפרסם: סבבה בצפון
תאריך: 09/02/2016 09:55
נושא: חינוך, מוניציפלי
קבלת מגן הוקרה וכבוד, תמונות: דוברות העירייה
קבלת מגן הוקרה וכבוד, תמונות: דוברות העירייה
קבלת מגן הוקרה וכבוד
קבלת מגן הוקרה וכבוד
בטקס
בטקס
ראש העיר נושא דברים- תמונה: דובר העירייה
ראש העיר נושא דברים- תמונה: דובר העירייה
הודעה לעיתונות

ערב הוקרה והעצמה מכובד ומרגש לכל אנשי מערכת החינוך בעיר בית שאן - סבבה בצפון

ראש העיר: " זו השנה השנייה ברציפות בה אנחנו מצדיעים לאנשי החינוך הנפלאים בבית שאן שעומדים בחוד החנית של תהליך חינוך שהחלטנו לחרוט על דגלנו. משימת חינוך הדור היא של העיר בית שאן ושל עם ישראל מונחת על כתפיכם. העירייה בראשותי רואה בחינוך את חזות הכול. אנחנו מובילים בנחישות גדולה שינוי תרבותי מהותי ומשמעותי בעירנו שמתבטא ביזמות הבאות מהשטח, המשקפות ומביאות לידי ביטוי רוח גדולה של נתינה, עשייה קהילתית ומעורבות בכל שטחי החיים".

מחלקת החינוך בעיר, בהובלתו ובהשראתו של מנהלה, מנשה מוסאי, ערכה ביום ראשון השבוע ערב הוקרה והעצמה של כל העוסקים בחינוך.

בערב, שנערך במעמד ראש העיר, רפאל בן שטרית וממלא מקומו אליעזר כהן זדה, השתתפו גם חברי מועצת העיר אפי כהן צמח ומוריס מיארה, מפקחים, אורחים, אנשי חינוך, מנהלים, מורים, גננות וסייעות.
את הערב הנחתה מנהלת מחלקת הנוער, לימור לוי, ובמהלכו הוצג קליפ מושקע, שהשתתפו בו מנהלי כל בתי הספר בעיר לכבודם של כל אנשי החינוך.

מנשה מוסאי, מנהל אגף החינוך, ששקד על ארגון הערב ותכניו זמן רב, אמר בפתח דבריו שכיום ההנהגה החינוכית שלנו מכוונת מטרה. "לאחר ניסוח חזון חינוך יישובי יודעים אנו להגדיר לעצמנו את היעדים והמטרות שאותם נוכל להוביל בהצלחה.

כיום ניתן לחוש בצורה שקופה ביותר את יחסי העבודה בין כל המעורבים בה את, הכבוד ההדדי, היחס החברי והשיח הנעים בין מנהלים וגננות מול הצוותים החינוכיים וזה מביא אותנו להצלחות והישגים בכל תחומי העשייה.
ברור לכולנו שעבודה רבה לפנינו אבל הקומה הבסיסית היא איתנה וחזקה ועליה ניתן להוסיף קומות נוספות בצעדים נכונים ובטוחים" אמר.

ראש העיר פתח את דבריו בדברי שבח לכל מי שעמל בהכנת הערב הנפלא הזה, "ברכתי שלוחה אליכם על שהצלחתם לרקום לערב הזה אנשי מקצוע ואנשי חזון מן המעלה הראשונה, הן כדוברים, משתתפים והן כצופים.
הערב הזה כולו חינוך, וכמיטב המסורת, זו השנה השנייה ברציפות בה אנחנו מצדיעים לאנשי החינוך הנפלאים בבית שאן שעומדים בחוד החנית של תהליך חינוך שהחלטנו לחרוט על דגלנו .

"חשוב לזכור, שעם כוח גדול תמיד מגיעה גם אחריות גדולה מאוד, ומעצם היותנו אנשי חינוך אנו נוטלים אחריות כבדה מאוד בכל רגע נתון, ובמיוחד בעתות של רפורמות, אך מטבען הן כרוכות בקשיים ובחבלי לידה, משימת חינוך הדור היא של העיר בית שאן ושל עם ישראל מונחת על כתפיכם.
העירייה בראשותי רואה בחינוך את חזות הכול. יחד עם זאת אנחנו מובילים בנחישות גדולה שינוי תרבותי מהותי ומשמעותי בעירנו שמתבטא ביזמות הצצה ועולה מן השטח ומביאה לידי ביטוי רוח גדולה של נתינה, עשייה קהילתית ומעורבות בכל שטחי החיים".

ראש העיר מנה אחד לאחד את המוקדים של פעילות תרבותית גדולה וחשובה, המעמידה כיום את בית שאן בעמדת זינוק נפלאה אל הרנסנס התרבותי, והכריז על תחילת הפריחה של העידן התרבותי.

"ההשקעות האדירות שלנו בחינוך כבר מניבות את התוצאות ואנו עדים לשדרוג, לשיפור ולהתקדמות מתמדת של מערכת החינוך שלנו החל בגיל הרך וכלה בתום תקופת התיכון: הגרעין התורני והגרעין החברתי של ישיבת ההסדר פועלים ללא לאות בהעשרה חוגים ופעילות למבוגרים ולילדים.

מחלקת הרובעים פעילה ומפעילה ומעורבת היום יותר מתמיד. הוקם הפורום למען הילדים עם צרכים מיוחדים שמקיים פעילות נפלאה להגברת התודעה והמודעות. עוד גופים התנדבותיים ואחרים צצים ופורחים בעיר תחת כל עץ רענן.

וכל זה עוד לפני שהזכרנו את מחלקת הנוער הנפלאה ואת המתנ"ס ותוכניות התרבות שהוא מציע לקהל הרחב, ואת המרכז לפיתוח ההון האנושי שתוגבר בתוכניות נוספות.

"בית שאן בדרך הנכונה כי אנחנו באמת מתכוונים למה שאמרנו: משקיעים באנשים" אמר בן שטרית, אשר יידע, בין השאר, את המשתתפים על אודות שלושה מועדוני נשים שנפתחו כאשר בכל אחד מהן פועלות עשרות נשים בפעילות התנדבותית, חברתית וקהילתית, על מוזיאון בית שאן לתרבות אומנות ומורשת על טהרת קבוצת מתנדבים איכותית ומסורה, קבוצת "צעיר בעיר", חבורה איכותית של דור העתיד המשכיל שלנו מרכזת את הקמת מרכז הצעירים שיוקם בעיר בתקופה הקרובה ועוד.

בטקס שנערך במהלך הערב העניקו ראש העיר ומנהל מחלקת החינוך מגן הוקרה וכבוד לשתי מורות - תמר תורג'מן מהמקיף הדתי, אשר זכתה בתואר המכובד והמחמיא "מורת המאה", ולרכזת תוכנית קרב היישובית שפרשה ,יוספה ראובני.

לקראת סיום הערב חתמו כל מנהלי המוסדות בעיר על חזון החינוך עם ברכה חמה ומחמאות רבות מפי מנהלת בית הספר 'תחכמוני', רותי כהן צמח בשמם של כל המנהלים ועובדי ההוראה ביישוב.

בקטע אמנותי שחתם את הערב הופיע הסטנאפיסט והקומיקאי ישראל קטורזה‏ במופע בידור מצחיק ומהנה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- סבבה בצפון.