הודעה לעיתונות

חברת ASUS משיקה את הטלפון החכם Zenfone Max עם הסוללה החזקה בישראל

חברת ASUS, יצרנית המחשבים הניידים השלישית בגודלה בעולם (בשוק הקונסיומר), משיקה בישראל את הטלפון החכם שלה מסדרת Zenfone - ZenFone MAX. גולת הכותרת הגדולה ביותר של ZenFone MAX החדש היא הסוללה 5000mAh, שיכולה להוות כ- Power Bank גם עבור מכשירים אחרים (!).הסמארטפון ZenFone MAX יכול לספק עד 914 שעות של זמן המתנה ועד 38 שעות של זמן דיבור. במחיר של 1199 ₪, ניתן להשיג אותו מחודש מרץ, 2016 בחנויות וברשתות השיווק הנבחרות.

הטלפון החכם החדש כולל מסך בגודל 5.5 אינץ' HD, ברזולוציית 1270X720 פיקסלים, מערכת הפעלה ZenUI 2.0, מבוססת על אנדרואיד 5.0 Lollipop. הטלפון מופעל ע"י מעבד Snapdragon 410 עם ארבעה ליבות, זיכרון עבודה של 2 ג'יגה בייט ואחסון פנימי של 16 ג'יגה בייט- עם אופציה להרחבה עד 64 ג'יגה בייט (באמצעות כרטיס microSD). המכשיר מאובזר במצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל וקדמית של 5 מגה פיקסל.

ביקורות שנכתבו בעולם על המוצר החדש מהללות את הדגם החדש: "הטלפון החדש של ASUS מצליח להפגיש את החזון של יוקרה במחיר משתלם". "המכשיר משלב סוללה חזקה במיוחד עם מצלמה חדשנית, שהופכת אותו למוצר איכותי למשתמשים הדורשים ביצועים בכל עת" ועוד.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- שחר תקשורת שיווקית.