מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 09/02/2016 10:08
נושא: בידור ופנאי, מוזיקה, תרבות
שלישיית עתר
שלישיית עתר
שלישיית עתר בשבת בצהריים בבית ג'מאל
שלישיית עתר בשבת בצהריים בבית ג'מאל
רות לוין בשבת, 13.2 בבית גמאל
רות לוין בשבת, 13.2 בבית גמאל
הודעה לעיתונות

קונצרט וטיול במנזר בית ג'מאל - שלישיית עתר מנגנת דבוז'ק ומוזיקה קמרית מרומניה, הונגריה - שבת, 13 בפבר', 12:30

קונצרט וטיול במנזר בית ג'מאל - 'אל המוזיקה של מזרח אירופה' - שבת, 13 בפברואר בשעה 12:30 עם שלישיית עתר: עפר שלי- פסנתר, טניה בלצר- כינור, מרינה כץ- צ'לו וזמרת היידיש רות לוין.

קונצרט וטיול מהנה בחיק הטבע על רקע שלל פריחת כלניות במנזר בית ג'מאל בו מתקיימים מדי שבת קונצרטים של מוזיקה קלאסית וג'אז ושילובים ביניהם. ביום שבת, 13 בפברואר בשעה 12:30 יתקיים קונצרט מיוחד שיציג מוזיקה קאמרית ממזרח אירופה. בתוכנית מיצירתם של ברטוק, דיניקו, דבוז'אק, אנסקו, אחרון ואחרים. ריקודי עם מרומניה, הונגריה, רוזיה וצ'כיה. שירי עם בעיבוד קאמרי מקורי. זוהי חוויה מרגשת ומהנה במיוחד עם מוזיקאים מהשורה הראשונה.

שלישיית עתר היא הרכב קמרי המציג בפני הקהל מגוון רחב של ביצוע מוסיקה אומנותית תוך דיאלוג עם קשת רחבה של סגנונות מוסיקליים : רפרטואר קלסי מסורתי , מוסיקה עכשווית, יהודית וישראלית , פולקלור בינלאומי בעיבודים אומנותיים מקוריים, מוסיקת ג'אז ועוד.

רות לוין ממשיכת שושלת אמנותית של תרבות יידיש. גדלה והתחנכה בארץ, למדה אמנות ובלשנות, שירה, משחק, שפה וספרות יידיש. חלה את הקריירה הבימתית לצדו של אביה לייבו לוין, שחקן ומלחין נודע מצ'רנוביץ והמשיכה את תוכניות יחיד, הפקות מוסיקליות, הקלטות לרדיו ולטלויזיה והשתתפה בפסטיבלים בינלאומיים רבים.

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן להצטרף לסיור מודרך חינם המתקיים במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות.

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690

יחסי ציבור יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209 .

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.