מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 09/02/2016 11:19
נושא: חקלאות
שרה רייטר
שרה רייטר
הודעה לעיתונות

סטוקטון עושה את הצעד הראשון לשוק האמריקאי: מינתה את שרה רייטר למנכ"לית הפעילות בארצות הברית

לאחר שמכרה 51 אחוז מהבעלות שלה לקבוצת הבנג (HEBANG) הסינית בתמורה ל-90 מיליון דולר, ובמסגרת פעילותה לקראת הנפקה בנאסד"ק, ממשיכה קבוצת סטוקטון הישראלית, המובילה בהגנה חדשנית על יבולים חקלאיים, בארגון פעילותה ברחבי העולם.
במסגרת זאת, וכחלק מהעמקת פעילות מיזוגים ורכישות (M&A), הודיעה החברה על מינויה של שרה רייטר כמנכ"לית סטוקטון ארה"ב החל מפברואר 2016.
רייטר מצטרפת לסטוקטון עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתעשיית הגנת הצומח, עם דגש על חומרי הדברה ביולוגיים מן הצומח, ולא כימיים.
בתפקידה האחרון לפני הצטרפותה לסטוקטון, רייטר שימשה כמנהלת מוצר עולמי של קוטלי פטריות ביולוגיים ב-Bayer CropScience. בעבר עבדה בחברת AgraQuest, ומספר שנים בסינג'נטה ארה"ב.
רייטר תהיה המנכ"לית הראשונה של סטוקטון עבור השוק האמריקאי, ומינויה נותן ביטוי למיקוד של סטוקטון בשוק זה. משימתה תהיה ליצור ולפתח את עסקי סטוקטון בארה"ב, עם דגש על טימורקס גולד ומערך המוצרים העתידיים, וכן לקדם מיזוגים ורכישות עבור סטוקטון.
"אנו נמצאים בשלבים האחרונים של קבלת האישורים לטימורקס גולד מהמדינות השונות בארה"ב, ויש לנו כוונה ברורה לגבש את גישת ה- Go-to-market שלנו לשוק חשוב זה. לשם כך, חיפשנו מנהל בעל כישורים עסקיים חזקים והבנה עמוקה של השוק האמריקאי וזירת חומרי ההדברה הביולוגיים, כדי לפתח את נוכחותנו בארה"ב", אומר גיא אליצור, מנכ"ל קבוצת סטוקטון. "שרה מביאה ערך מוסף משמעותי ליוזמות החברה, עם ידע וניסיון עשירים בשוק הגנת הצומח בכלל, ובזירת חומרי ההדברה הביולוגיים במיוחד, ואנו מצפים להגעתה ולתרומתה לעסקים. אנחנו מאמינים שהיא תספק את המנהיגות וההכוונה להם אנו זקוקים עבור עסקינו בארה"ב, ובטוחים כי תחת הנהגתה של שרה רייטר נפתח עסקים משמעותיים שם".

אודות סטוקטון:
קבוצת סטוקטון הישראלית (Stockton) שהוקמה ב-1994, מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק חומרי הדברה ידידותיים לסביבה בתחום הגנת הצומח. סטוקטון מתמקדת בפיתוח חומרים חדשניים המבוססים על חומרים טבעיים ועל שילובם לצד חומרי ההדברה הקלאסיים בחקלאות המודרנית.
בחודש יוני 2015 רכשה קבוצת הבנג מסין 51% מהבעלות על סטוקטון תמורת 90 מיליון דולר.
לסטוקטון יש מרכז מחקר ופיתוח ייחודי בישראל בתחום זה, והיא משקיעה משאבים רבים בפיתוח מוצרים ירוקים ושילובם עם מוצרים כימיים נבחרים, במטרה לפתח סביבה חקלאית מאוזנת, נקיה ובריאה יותר. לסטוקטון מגוון מוצרים בהתאמה אזורית – על פי צורכי האזור, פרמטרים ביולוגיים והנחיות רגולטוריות, והיא פעילה ביותר מ- 35 מדינות ברחבי העולם.
מוצר הדגל של סטוקטון, Timorex Gold, מיועד לטיפול בספקטרום רחב של מחלות בגידולים רבים. המוצר מוכיח יעילות דומה לזו של קוטלי פטריות כימיים, ומתאים לטיפול בגידולים קונבנציונליים ואורגניים כאחד. Timorex Gold משווק ע"י החברה במדינות רבות, בחלקן ישירות לחקלאי ובחלקן בשיתוף פעולה עם זרועות ההפצה של ענקי התעשייה.
לאתר החברה ומידע נוסף: [www.stockton-ag.com ]

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.