מפרסם: Martins יחסי ציבור
תאריך: 01/03/2016 07:37
נושא: בידור ופנאי
הודעה לעיתונות

קונים בית חדש? זה הזמן לעבור לבר מים מודרני שישדרג את עיצוב המטבח שלכם

האם רכשתם לאחרונה בית חדש והנכם עומדים לעבור אליו בקרוב? אם כן, כדי לשדרג את המטבח ועל מנת ליהנות ממים איכותיים, טעימים ובריאים, כדאי לבחור בר מים מתקדם ומעוצב התואם לסגנון העיצוב שבחרתם למטבח ולשאר חלקי הבית. בין אם בחרתם עיצוב מודרני, קלאסי, רטרו או כפרי, תוכלו למצוא ברים חדשניים ומתקדמים בעיצוב תואם. כך תיהנו מהרמוניה עיצובית מלאה במטבח, מעיצוב אלגנטי ומלוטש, וכמובן ממים בריאים וצלולים עם כל המינרלים הנחוצים לגופכם.

מתקן מים מודרני למטבח הביתי

לאחר שהשקעתם את מיטב כספכם ברכישת הבית החדש ובעיצובו, כעת עליכם לרכוש מוצרי חשמל למטבח, ריהוט, פריטי נוי, ארונות לאחסון חפצים ועוד. אחת ההשקעות הגדולות היא במטבח המהווה את לבו הפועם של הבית, בו מתרכזים בני המשפחה לשיחות, לבישול משותף, לארוחות ועוד. בבנייה המודרנית המטבח נפתח לעבר הסלון ושאר חלקי הבית, לכן יש ליצור הרמוניה עיצובית ולבחור שפה משותפת בין החללים השונים.

על השיש במטבח תוכלו להציב מכשירי חשמל שונים, לרבות מתקן מים שישרת אתכם נאמנה ויאפשר לכם ולילדים למזוג בקלות מים צלולים ובריאים. כאשר בוחרים מתקן מים למטבח הביתי יש לתת דגש על נושא העיצוב על מנת שבר המים יתאים לגווני ארונות המטבח והקירות, לאריחי הריצוף, לשאר מכשירי החשמל והפריטים הניצבים על השיש, אך בעיקר לצבע וסגנון משטח העבודה.

חשוב לדעת כי ישנם מתקני מים רבים אותם ניתן לרכוש, בשלל גדלים, גוונים ועיצובים. ניתן לבחור מתקן טיהור מים אותו יש לחבר לברז ולחשמל, אך עדיף לרכוש בר מים מינרליים המבטיח לכם איכות גבוהה ומים טבעיים ובריאים. המגוון העצום של ברי מים בשוק עלול מעט לבלבל, לכן רצוי לפנות לחברה מובילה בתחום המציעה מתקני מים מעוצבים ומודרניים עם אפשרות לבחירת העיצוב המתאים לסגנון המטבח, לגווניו ולטעמכם האישי.

מיני בר קומפקטי או מתקן עומד

חשוב לצין כי ישנם שלושה סוגים עיקריים של מתקני מים- מיני בר קומפקטי עם כד בנפח 11 ליטר אותו ניתן להציב בקלות על משטח העבודה במטבח, מתקני מים מעוצבים ובראשם כד מים מינרליים בנפח 11 ליטר או 18.9 ליטר, ובר חדשני וקומפקטי במיוחד עם מארז מים מינרליים הניתן להחלפה בנפח 7.25 ליטר, בנוסף ישנם מתקנים לסינון וטיהור מי הברז, וגם כאן יש היצע רחב, לכן רצוי לפנות לחברה מובילה ולרכוש מתקן איכותי המציע מים קרים, חמים ורותחים בלחיצת כפתור, ופונקציות מתקדמות נוספות.

עליכם לבחור את המתקן המתאים ביותר לסגנון המטבח שלכם, להחליט האם בוחרים מתקן מים עם מעמד, כפי שאנו רגילים לראות במשרדים, או לבחור מתקן מים קומפקטי וחדשני אותו ניתן להציב על השיש. במידה ובחרתם מיני בר קומפקטי תוכלו לבחור מבין מגוון צבעים של המתקן, לרבות גוון כסוף המציע מראה מודרני ויוקרתי, גוון שמנת המתאים למטבח מודרני או למטבח המעוצב בסגנון כפרי, וגוונים נוספים כמו בורדו וכחול המוסיפים צבע ואלגנטיות למטבח ותורמים לשדרוג המראה הכללי.
אגב, חברות מסוימות מציעות גם בר מים מחרס עם מעמד יוקרתי מעץ, פתרון זה מתאים למטבח בעיצוב כפרי אך מיועד גם למטבחים מעוצבים בסגנונות אחרים.

לסיכום, יש מגוון מתקני בר מים בשוק, חשוב לבחור בעיצוב המתאים לסגנון שבחרתם למטבח, כך תוכלו לשדרג את המראה הכללי וליהנות ממתקן נוח ואלגנטי, ובעיקר ממים בריאים וטעימים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- Martins יחסי ציבור.