חנות הרשת
חנות הרשת
הודעה לעיתונות

לקהל הלקוחות: רשת אימג'ינריום פועלת כרגיל

חנויות רשת אימג'ינריום פועלות ופתוחות כרגיל, לרבות חנות קניון ג'י כפר סבא. החברה נמצאת כעת בהליכים בירוקרטיים שאינם נוגעים לקהל הרחב אל מול בית המשפט והנאמן והיא מחפשת אחר משקיע או שותף.

לאחר דיונים בבית המשפט אושרה הקפאת הליכים נגד רשת אימג'ינריום ישראל. השופטים עמדו לצד החברה בישראל ופנו בבקשה לחברה בספרד על מנת שזו תכסה את החובות של החברה בארץ. לאחר כיסוי החובות מונה לרשת נאמן אשר יבצע תהליך הבראה שיביא לרווחיות הרשת ולמציאת משקיע או שותף.

אפרת פלד, מנכ"ל אימג'ינריום ישראל : "אימג'ינריום ישראל הינה חברה בריאה, רוב החוב של החברה הוא אל מול החברה בספרד אשר בשל מגמות בינלאומיות של האטה במכירות בשוק הקמעונאי מתקשה כעת לספק את הסחורה מבלי לקבל את התשלום באופן מיידי".

"לעומת החברה בספרד, מכירות רשת אימג'ינריום ישראל נמצאות בעלייה, בפורים האחרון הכפלנו את המכירות לעומת השנה שעברה והמכירות בישראל מכסות את ההוצאות. חנויות הרשת פתוחות ועובדות, לרבות החנות בקניון ג'י כפר סבא. החנות בקיריון מראש הייתה מיועדת לסגירה בשל חוסר הרווחיות שלה. זה הזמן של הצרכנים לבוא ולתמוך בנו ובמותג שלנו, העובדים בחנויות מחכים לכם, אנחנו מאמינים בלקוחות שרוצים שנישאר כאן בישראל".

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נובמבר יחסי ציבור.