מפרסם: נובמבר יחסי ציבור
תאריך: 04/04/2016 11:01
נושא: אופנה, צרכנות
סלקט
סלקט
הודעה לעיתונות

אופנת select משיקה חנות וירטואלית חדשה בשווי של 2 מיליון ש"ח

== אופנת select משיקה חנות וירטואלית חדשה
בשווי של 2 מיליון ש"ח ==

רשת אופנת הלואו קוסט select משיקה חנות וירטואלית חדשה בהשקעה של 2 מיליון ש"ח עם מגוון עצום של פריטים במחירים שווים לכל כיס. בחנות הוירטואלית selec-fashion.co.il ניתן למצוא דגמים מבוקשים מתוך הקולקציה הנוכחית, הנמצאת גם בחנויות הרשת.
כחלק מהתחדשות רשת אופנת הלואו קוסט select, הוקם בימים אלו אתר חדש בכתובת: select-fashion.co.il. הרשת סיימה מיתוג מחדש, הסניפים עברו שיפוץ ועיצוב מחדש וכעת עוברת התאמה גם לעולם הווירטואלי ומנגישה את מוצריה האיכותיים, אופנתיים וזולים לקהל הרחב.
בחנות הוירטואלית נמצא מגוון קטגוריות של נשים, גברים, ילדים, אקססוריז ומבצעים, וכן את מותגי הרשת Disney, LA gear, Diadora במחירים הנמוכים שבה מאופיינת select. למשל: במחלקת הנשים ניתן לרכוש טוניקה ב-29.90, ג'ינס נשים ב-69.90; חולצת דריי פיט לגברים ב-19.90, מכנסי ברמודה ב-69.90; במחלקת הילדים חולצת פולו לבנים ב-22.90 ושמלת ג'ינס לבנות ב-56.90. לרגל השקת האתר החדש בהרשמה למועדון הלקוחות, נשלח שובר אישי בשווי 20 ש"ח לרכישה באתר.
"לקוחות רבים פנו אלינו בבקשה למציאת חנות בקרבת מגוריהם וזה הוביל לפיתרון של אתר אונליין המאפשר רכישה זמינה, קלה וזולה. גם באתר כמו בחנות, אנו מקפידים על איכות הבגדים במחירים אטרקטיביים המתאימים לכל כיס", לדבריה של מורגן שאואט, מנהלת השיווק של הרשת. "אנו רשת בת 22 שנים, ולכן לצרכן יש אמון במהלכים שלנו, כגון התחדשות עם חנות הוירטואלית. אחד היתרונות של האתר הוא כי ניתן להחליף את הפריטים גם בחנויות הרשת וגם דרך האתר. האתר נמצא בגדילה מתמדת וכעת אנו עובדים על הרחבת המחלקות השונות והוספת מחלקת הנעלה וטווח מידות רחב".
רשת select הוקמה בשנת 1994 ע"י אלון דויטש וקובי הראל וכיום מונה 10 סניפים ומתוכם סניף אחד בתוך קניון יבנה ובקרוב תיפתח חנות נוספת בקניון אושילנד כפר סבא. חנויות הרשת מתאפיינות בגודלן המרשים. סניפים: כפר סבא, ראשל"צ מערב, ראשל"צ מזרח , עפולה, קריית אתא, טבריה, קריית שמונה, דימונה, אילת, יבנה ובקרוב בקניון אושילנד כפר-סבא.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- נובמבר יחסי ציבור.