גרפיקה: רפי תלמיד
גרפיקה: רפי תלמיד
הודעה לעיתונות

הומור ישראלי חדש ופרוע בתל אביב, חיפה וירושלים!

מה קורה שנמלטי ההוצאה לפועל, נאצים הסובלים מאין אונות, גיבורי קומיקס שבוזים, בוגרי האקדמיה לערסים, הייטקיסטים מתעשרים, ילדי רטלין, ערבים, רוסיות וכיפה אדומה ״ביישנית״ במיוחד חוברים יחד למופע מצליח ובלתי צפוי ששובר את גבולות הסאטירה הקלאסית!
28/5 יום שבת ב-21:00, בצוותא 2, תל-אביב

31/5 יום שלישי ב-20:30, תיאטרון החאן 2 ירושלים
24/6, יום שישי בשעה 22:00, תיאטרון הסטודיו בחיפה.

30/6 יום חמישי, צוותא 2, 2 הצגות ברצף, ב-20:00, וב-22:00.

אנסמבל טיקי טאקא מעלה את המופע "הפרעות קשב וריכוז" מזה שנתיים וחצי ומוכיח שאפשר להיות היום אמן זקוף קומה, חסר תמיכה ולספק תוכן מקורי ששובר את גבולות התיאטרון והסאטירה הקלאסית, לא מתיישר לשיח המיינסטרימי ונוגע ברבדים העמוקים ביותר בחברה הישראלית.
המופע מורכב מאוסף של הפרעות תיאטרליות, דמויות חוזרות וחיבורים אסוציאטיביים מעולמות שונים. במהלך המופע נבחנים הגבולות בין קהל לבמה, בין סאטירה לנונסנס, בין אקטואליה לרבדים אנושיים אוניברסליים. הוא לא מפחד להיות סאטירי ובועט בסגנון "החמישה הקאמרית", אך גם פשוט וקליל כמו "פלטפוס".
משחק ויצירה מקורית: אריאל חדד, לירן נעמן, יניב עוז ורועי משיח.
במאי וכותב ראשי: אריאל חדד. עוזרת במאי ושיווק: לירן נעמן. הפקה: רועי משיח. ניהול הצגה: סימה רואש. עיצוב תלבושות: יעלה לוגסי. עיצוב גרפי: רמי תלמיד. עיצוב סאונד: יניב עוז. עיצוב תאורה: מיכאל אליעזר.
לטעימות: https://www.youtube.com/watch?v=RB9ojzYiUVU
אורך המופע: כ-60 דקות. מחיר כרטיסל 50-75 ש"ח. ירושלים 69 ש"ח. חיפה: להזמנות: קופות ״לאן״: טלפון: 8780* או באתר: http://www.leaan.co.il
ובקופות התיאטראות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- דיוניסוס יחסי ציבור.