מפרסם: רב תקשורת
תאריך: 25/04/2016 11:57
נושא: בידור ופנאי, תרבות
מוטי שמיט
מוטי שמיט
הכנר מוטי שמיט בבית ג'מאל
הכנר מוטי שמיט בבית ג'מאל
הודעה לעיתונות

פניני הכינור עם מוטי שמיט וקונצרט ארט בוטיק - שבת 7 במאי ב- 12:30 וב- 14:30 במנזר בית ג'מאל

מי שחשקה נפשו בחוויה מוסיקלית יוצאת דופן מוזמן לבקר ולהאזין לשני קונצרטים בכרטיס אחד ביום שבת בצהריים במנזר המקסים בבית ג'מאל.

ביום שבת , 7 במאי באפריל בשעה 12:30 יתקיים במנזר בית ג'מאל קונצרט מוסיקה קלאסית תחת הכותרת "פניני הכינור" בביצועו של מוטי שמיט – כינור וזאב טורן – פסנתר.

בקונצרט יושמעו יצירות מאת קרייסלר, מסנה, בלוך, טרטיני, ברטוק, דיביסי, פגניני ועוד.

ביום שבת , 7 במאי בשעה 14:30 יתקיים מופע מיוחד של פסטיבל "ארט בוטיק" בהשתתפות: ו.בריזלי, א.טימופייב, נ.חיימוב, א.דנציג, ד.סמיונוב, י.סטריז'אק, ל.סנדרסקי, א.סנדרסקי, א.שפק שינגנו קונצרט גאלה של מוסיקה קלאסית פופולארית.

מוטי שמיט הוא כנר מפורסם ומצליח הזוכה להכרה בינלאומית רחבה. המבקרים והעיתונות מכנים אותו "כינור מדבר". הוא נולד בוילנה והחל את דרכו המוסיקלית בגיל חמש עם התזמורת הפילהרמונית של וילנה. באקדמיה על שם צ'יקובסקי במוסקבה למד כינור, הלחנה וניצוח. שמיט הוא חתן פרסים בתחרויות בינלאומיות ובהם פגניני בגנואה (איטליה) ותחרות ע"ש טיבו בפריס. הקהל והביקורת העריכו את הייחודיות, איכות הצליל והווירטואוזיות של נגינתו. עם עלייתו ארצה כיהן ככנר ראשי של התזמורת הקאמרית הישראלית והיה למנצח והמנהל המוסיקלי של תזמורת הנוער של תל-אביב. מאז 1974 מלמד שמיט באקדמיה ע"ש רובין בירושלים. מרצה בכיר. הצמיח דורות של כנרים, שחלקם התפרסמו כסולנים בארץ ובחו"ל. שמיט גם כותב מוסיקה קאמרית, מוסיקה לתיאטרון ותזמורות

מנזר בית ג'מאל הוא פינת חמד האופיינית לחבל טוסקנה הציורי שבאיטליה. יש במקום חנות יין שמציעה למכירה גם את יין הבוטיק של המנזר וכן שמן זית המיוצר במקום. לפני הקונצרט ניתן להצטרף לסיור מודרך חינם המתקיים במנזר בית ג'מאל, בכנסיית סטפנוס הקדוש וגם במנזר נזירות בית לחם הסמוך אליו. עוד ניתן לבקר בחנות הקרמיקה ולהתבונן או לרכוש יצירות וכלי קרמיקה שמכינות האחיות במנזר או לטעום ולרכוש שוקולד שהן מייצרות

מחיר הקונצרט - 60 ₪. לתושבי האזור 50 ₪ וילדים עד גיל 10 חינם.

לפרטים ולהזמנת כרטיסים: אלינור: 054-6276690

יחסי ציבור יצחק רביחיא, משרד "רב תקשורת": 054-7999209

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- רב תקשורת.