מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/05/2016 13:47
נושא: טכנולוגיה והייטק
.
.
הודעה לעיתונות

רויאל בנק אוף סקוטלנד מעצים חוויות מחשוב פתוח עם טכנולוגיות מובייל, קונטיינרים וענן של רד האט

Red Hat Mobile Application Platform ו- OpenShift Enterprise בליבה של מרכז פתרונות טכנולוגיים חדש לחדשנות ויזמות

רד האטRed Hat) ), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי רויאל בנק אוף סקוטלנד מבסס את מרכז חוויות המחשוב הפתוח
(Open Experience center) החדש שלו, על טכנולוגיות רד האט, כולל Red Hat Mobile Application Platform ליישומי מובייל, ו- OpenShift Enterprise, פלטפורמת יישומי קונטיינר של רד האט לסדרי הגודל של האינטרנט.

Open Experience הוא מרכז פתרונות טכנולוגיים שהושק על ידי רויאל בנק אוף סקוטלנד בפברואר 2016 במטה שלו באדינבורו, כדי לעקוב אחרי טכנולוגיות חדשניות עבור הבנק ולקוחותיו. Open Experience מייצג דרך חדשה של חשיבה כדי לעזור לבנק לפתח מוצרים ושירותים חדשניים בתוך מסגרת שמקדמת עבודה צמודה ושיתופית יותר בין עמיתים, עסקים, ולקוחות.

רויאל בנק אוף סקוטלנד צופה הרחבת הקשרים שלו עם רד האט כדי לאמץ טכנולוגיות נוספות של מובילת הקוד הפתוח לטובת מרכז ה- Open Experience בעתיד.

צוות המומחים של מרכז ה- Open Experience עובד עם חברות טכנולוגיה פיננסית (FinTech) כדי לפתח רעיונות חדשים ולהפוך אותם לפרויקטי פיילוט אצל לקוחות, כמו גם כדי לאתר מגמות וטכנולוגיות חדשות ברחבי העולם.

מרכז ה- Open Experience ממוקם לצד מרכז ההאצה העסקית (אקסלרטור) והיזמות של הבנק, עם יכולות עבור חברות סטארט-אפ בשלבים מוקדמים וטיפוח עסקים בעלי צמיחה גבוהה, הנותן למשתתפי המאיץ גישה לטכנולוגיות וחידושים של Open Experience. מאז הושק בשנת 2011, תמך מאיץ היזמות ביותר מ- 660 עסקים.

בשימוש ב- OpenShift, פלטפורמת יישומים מבוססי קונטיינר עטורת הפרסים של רד האט, יכולים מפתחי Open Experience של הבנק לפתח מהר יותר, לארח ולהרחיב אפליקציות בסביבת ענן.

הארכיטקטורה האלסטית של OpenShift, שהנה מרובת שפות ומבוססת על קונטיינרים ו- Kubernetes, הופכת את ההקצאה, ניהול והגדלה של יישומים לאוטומטיים, כך שמפתחים יכולים להתמקד בכתיבת קוד היישום עבור העסק, הסטארט-אפ או הרעיון הגדול הבא שלהם. התמיכה של OpenShift בשפות ובמסגרות, מסדי נתונים וכלי פיתוח רבים, מאפשרת רף כניסה נמוך, כך שמפתחים יכולים להתחיל את הפרויקט שלהם בקלות, ולקודד מהר יותר בשימוש בשפות וכלים שהם כבר מכירים ומעדיפים.

המובייל הנו בסיס המאפשר שינוי דיגיטלי וחדשנות בארגון המודרני, בגלל יכולתו לשנות באופן מהותי מודלים עסקיים, תהליכים, ואת חוויית הלקוח. האבטחה והאינטגרציה של נתונים ארגוניים עבור יישומים ניידים, צריכים להיות בעדיפות עליונה, ופלטפורמות יישומים ניידות יכולות להיות רכיב אינטגרלי בלתי נפרד לפיתוח ופריסה יעילים של שירותים ארגוניים עבור יישומים ניידים.
Red Hat Mobile Application Platform מספקת טכנולוגיה עטורת פרסים שנועדה לפשט את הפיתוח, אינטגרציה, פריסה וניהול של פתרונות ניידים.

קרייג מוזילה, סגן נשיא בכיר, קבוצת עסקי פלטפורמות יישומים ברד האט, אמר:
"חדשנות וקהילה הן מזה זמן רב סימני היכר של קוד פתוח, ואנו ראינו מקרוב
את העוצמה של יצירת טכנולוגית בדרכו של הקוד הפתוח. אנו משבחים את רויאל בנק אוף סקוטלנד על מחויבותו ליצירת סביבה פתוחה בה חדשנות יכולה לשגשג, ושמחים למלא תפקיד בסיוע להשקת הדור הבא של רעיונות לשוק. "

ריצ'רד קרוק, ראש הנדסת חדשנות ברויאל בנק אוף סקוטלנד, אמר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם רד האט לאספקת פלטפורמת חדשנות למהנדסי החדשנות שלנו. השימוש ב- Red Hat Mobile Application Platform ו- OpenShift Enterprise מאפשר לנו למקסם את הסיכויים לכך שהרעיונות הטובים ביותר שלנו יגיעו לידי לקוחותינו. "

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.