מיכאל יצחק (צילום: נהוראי חובב)
מיכאל יצחק (צילום: נהוראי חובב)
הודעה לעיתונות

השם החדש בעולם המוזיקה והתרבות?

היום שמדברים על תרבות לרוב נקלעים לסיפורים חלוקי דעות, וויכוחים ורכילות אבל… יש גם סיפורים מהצד השני והאחר של התרבות והמוזיקה.

מלבד היותו אומן יוצר וזמר שמביא איתו צבע וגוון חדש ומרענן לתעשיית המוזיקה, מיכאל מביא איתו גם סיפור חיים שובה לבב כזה שלא ישאיר אתכם אדישים.

מיכאל יצחק , 25, באר שבע פורץ את חומות הסטיגמה ונכנס לז'אנר הים תיכוני עם אלבום בכורה, מיכאל למעשה בעל אורח חיים לא פשוט כבר בשנת 98 הוצא מבית הוריו למשפחה מאמצת, עד שנת 2000 (שנתיים בלבד) עבר בין שלושה משפחות ביחד עם שתי אחיו הקטנים.

מיכאל לא נתן למאורעות העבר להכתיב לו את העתיד ובניגוד לכל הימור בריא מיכאל דווקא לקח את החיים והחוויות למקום אחר, סיים לימודים בהצטיינות, שירות קרבי ואת רגשותיו פורק מול המיקרופון ומביא איתו רגש ותחושה אחרת למוזיקה כזה שמייצר עולם אחר וכנה עבור המאזין.

את סיפורו של מיכאל אי אפשר לספר על רגל אחת אך, שנייה לפני שאתם מבטיחים לעצמיכם שהכל אבוד והמצב כבר לא יכול להשתפר מגיע אדם שמוכיח שגם על עץ לימונים יכול לצמוח תפוח מתוק.

השבוע משחרר מיכאל יצחק סינגל נוסף מקבוצת חומרים המתאגדת לאלבום בכורה, בואו להכיר את האומן והיוצר הצעיר ואת הסיפור מאחוריו.
את מיכאל תוכלו למצוא ברשתות החברתיות וכמובן באתר הוידאו יוטיוב שם יחכו לכם השירים והכתבות האחרונות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- א.ח הפקות.