מפרסם: אולמדיה פי. אר
תאריך: 24/05/2016 14:05
נושא: טכנולוגיה והייטק
הודעה לעיתונות

Homebyme מסייעת בעיצוב פנים בתלת ממד

דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, השיקה את גרסת הדפדפן המלאה של אפליקציית Homebyme, המאפשרת חווית משתמש להדמיה ותכנון הסביבה הבייתית בתלת ממד.

Homebyme מספקת חווית משתמש אינטראקטיבית לצד שירותים חדשים מבוססי ענן. באמצעות הפתרון ניתן להציג ולבחון שינויים בריהוט ובעיצוב הבית ולתכנן מגוון פרויקטים של עיצוב פנים בסביבת 3D ריאליסטית, תוך חיבור בין צרכנים לבין בעלי-מקצוע בתחומי עיצוב הפנים.

היישומים הוירטואליים של Homebyme באינטרנט מביאים אל תחום עיצוב הבית יכולות התאמה אישית המוכרות מעולם הביגוד והתכשיטים. משתמשים יכולים לבחון באופן וירטואלי ריהוט מותאם אישית, ריצוף, קירות, לסקור את אופן ארגון הבית ולנסות עיצובים אפשריים. כל זאת עוד טרם רכישת המוצרים או תחילת השיפוץ בבית. את הריהוט ניתן לסנן לפי מותג, סוג, צבע או חומר. בנוסף ניתן להציג חדרים בתנאי תאורה שונים ועל-גבי סוגים שונים של רקע. באמצעות שירותים מבוססי ענן לפי-דרישה, כגון עיבוד תמונה בהפרדה גבוהה או חוויות הדמיה וירטואלית, Homebyme מאפשרת לצרכן לחזות בעיצוב ביתו מחדש תוך מספר דקות.
בנוסף, כחלק מהחוויה האינטראקטיבית, משתמשי Homebyme יכולים לקבל השראה לפרויקטים שלהם מתוך גלריה מקוונת של פרויקטים של משתמשים אחרים, ולשתף בפרויקט שהם עצמם יצרו.

לסרטון ביוטיוב:
https://youtu.be/ZFRpqIIN_CY


למידע נוסף על Homebyme של דאסו סיסטמס:

www.homebyme.com/new-experience

לפרטים נוספים ניתן לפנות ל- אולמדיה פי. אר.